12 Ноември 2024вторник21:38 ч.

ВРЕМЕТО:

Агенция „Пътна инфраструктура“ апелира шофьорите, на които им предстои пътуване в следващите дни, да тръгват на път с автомобили, подготвени за зимни условия. Прогнозите на метеоролозите са за влошаване на времето, понижение на температурите и снеговалеж. За 12 ноември е определен жълт предупредителен код за опасно време в Северозападна и Централна България в областите Видин, Монтана, Враца, Софийска област, София-град, Перник, Ловеч, Габрово, Велико Търново, Търговище, Сливен, Стара Загора и Пловдив. През нощта срещу вторник във високите планински части в Северозападна България дъждът ще премине в сняг. Прогнозите за Централна България са, че в Стара планина и Предбалкана ще се образува снежна покривка, която на места е възможно да достигне до 10 см. Необходимо е шофьорите да карат с повишено внимание и съобразена скорост, като спазват необходимата дистанция и да не предприемат резки маневри. Агенция „Пътна инфраструктура“ апелира шофьорите, на които им предстои пътуване в следващите дни, да тръгват на път с автомобили, подготвени за зимни условия. Прогнозите на метеоролозите са за влошаване на времето, понижение на температурите и снеговалеж. За 12 ноември е определен жълт предупредителен код за опасно време в Северозападна и Централна България в областите Видин, Монтана, Враца, Софийска област, София-град, Перник, Ловеч, Габрово, Велико Търново, Търговище, Сливен, Стара Загора и Пловдив. През нощта срещу вторник във високите планински части в Северозападна България дъждът ще премине в сняг. Прогнозите за Централна България са, че в Стара планина и Предбалкана ще се образува снежна покривка, която на места е възможно да достигне до 10 см. Необходимо е шофьорите да карат с повишено внимание и съобразена скорост, като спазват необходимата дистанция и да не предприемат резки маневри.

Произведено в България

Алтернативни маршрути

/ брой: 201

автор:Иван Ченчев

visibility 2521

Повечето от вас знаят, че винаги, когато има проблем на пистата на Формула 1, на трасето излиза кола за сигурност и така пилотите са принудени да намалят скоростта. Те нямат право и да я изпреварват. Тази кола води колоната до отстраняване на проблема, след което напуска трасето. Представете си, макар и за кратко, ако приложим това на пистата на управляващите. Няма да има състезание. Сега разбирате ли защо все ни набиват спирачката отпред? Най-малкото, защото все има проблем. Казвам ви това във връзка с информацията, че шефовете на формулата обмисляли дали да не пуснат виртуална кола на пистата, защото чрез компютър щели да контролират по-добре скоростта. Предлагам тези да вземат пример от нашата политическа практика. ГЕРБ ни води към „идеална“ държава, ама са пуснали виртуалната кола за сигурност (някъде тук, защо ли се сещам за Цецомобила с антените) и крайното подреждане след финала може да бъде окачествено като правилно за властта. Да де, ама къде тогава остава надпреварата? Риторично питам. Нито аз съм толкова наивен, нито вие. Ама и те не са...
Като заговорих за управляващите, се сетих за ултрамаратоните. Защо ли? Такива състезания в света има малко под дузина, но дори оцеляването в тях е под въпрос. Натоварванията са огромни, а за да преживееш, ти трябва всичката издържливост, която граничи с човешките възможности. Ето защо се сетих за управляващите и техните ултрамаратони, на които ни подложиха. Ама и ние какви се пръкнахме, а? Все ги издържаме. Един достоен нашенец успял в такова бягане в Америка. Изтичал 216 километра, за 37 часа при почти 50 градуса на плюс по Целзий! Българи, юнаци! Не е лошо нали? Властта ни товари, ама всъщност ни подготвя. Да знаем как да оцеляваме. В състезанието да живеем. У нас е така. Сега разбирам защо в училищата не провеждат час по военно обучение.
Не знам дали видяхте къде тренира отбор руски биатлонисти? Аз такова нещо не бях виждал, признавам си. На гробищата! Съвсем сериозно! Слава Богу, нашите зимни спортове още не са пратени да се усъвършенстват там. Та тези мужици от град Перм се готвят из алеите на местното... гробище през лятото! Трасето им преминавало и покрай сградата на крематориум. В града нямало достатъчно велоалеи и биатлонистите си решили въпроса с алтернативния маршрут. А и на гробищата се концентрирали максимално, защото нямало кой да им подвиква като в градската улична среда. Мисля си, че ако там се намери кой да им свирне, време за концентрация ще имат предостатъчно в някой психодиспансер. Колкото и гадно да звучи в случая, това доказва теорията, че човек е готов да мине през всичко, само и само да стигне до върха. Иначе местното министерство на спорта било запознато с необичайната база за подготовка на биатлонистите, но им казало, че не предвижда средства за нови трасета и им дало мъдрия съвет или да спортуват в друг град, или да продължат със заниманията си на гробищата! Ало, добър ден на всички в нашето министерство. Ама, вие сте били златни бе, хора, така да знаете! Пак съвсем сериозно.
 

Българинът готов да похарчи средно 531 лв. на Черния петък

автор:Дума

visibility 713

/ брой: 216

Индустрията ни с първия ръст от 20 месеца

автор:Дума

visibility 843

/ брой: 216

Бюджет с 3% дефицит и пакет от мерки ще внесе служебната власт

автор:Дума

visibility 946

/ брой: 216

Над 17% от работещите в ЕС са били с временни договори

автор:Дума

visibility 724

/ брой: 216

Кремъл отрече за разговор Тръмп-Путин

автор:Дума

visibility 828

/ брой: 216

В РСМ очакват скоро промени в конституцията

автор:Дума

visibility 942

/ брой: 216

Вотът на доверие към Шолц преди Коледа

автор:Дума

visibility 815

/ брой: 216

Преходният съвет на Хаити уволни премиера

автор:Дума

visibility 781

/ брой: 216

Изолация и безсилие

автор:Александър Симов

visibility 695

/ брой: 216

Да направим крачка назад, за да вървим три напред като общество

автор:Дума

visibility 980

/ брой: 216

България се нуждае от връщане на държавността

автор:Дума

visibility 791

/ брой: 216

Време е Борисов и Пеевски да бъдат изолирани от властта

автор:Дума

visibility 945

/ брой: 216

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ