14 Януари 2025вторник00:33 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

40 на сто от българите не си купуват мебели

/ брой: 230

автор:Дума

visibility 3844

Около 40 на сто или близо 4 от 10 българи въобще не си купуват мебели. Това показват данни от национално проучване, напрено от "Тренд", които са огласени на годишната конференция на Браншовата камара на дървообработващата и мебелна промишленост (БКДМП). Делът е по-висок от средния сред най-младите (под 30 г.) и най-възрастните (над 70 г.), и хората с месечен доход на домакинството до 1000 лв., както и живеещите в малките градове и селата.
Само 4 на сто от българите купуват мебели често - веднъж или няколко пъти в годината. Близо една пета (19 на сто) осъществяват такава покупка веднъж на няколко години, като най-често това са хора в активна възраст между 30 и 60 г., висшистите, хората с доход на домакинството над 2000 лв. и живеещите в столицата. Водещият фактор при покупката на мебели за българите е цената.
Данните на проучването сочат, че най-често сменяните мебели са леглата и матраците - половината от хората, които купуват мебели, са дали този отговор. Една трета посочват, че най-често сменят столовете, малко над една четвърт (26 на сто) - диваните и креслата.
Близо половината българи (44%) предпочитат мебели, произведени в България. Според участниците в анкетата водещи фактори за избора на продукцията, произведена в България, са гаранцията за качество, по-приемливата цена и подкрепата на местния бизнес.

Поскъпването на хляба и тока ще напомпа инфлацията

автор:Дума

visibility 1230

/ брой: 6

Цените на имотите у нас растат най-бързо в ЕС

автор:Дума

visibility 1290

/ брой: 6

Българската индустрия се върна към растеж

автор:Дума

visibility 1190

/ брой: 6

Киев изхвърля физиката и химията от гимназиите

автор:Дума

visibility 1333

/ брой: 6

Гърция закрива военни поделения

автор:Дума

visibility 1401

/ брой: 6

Половината британци са бесни на Мъск

автор:Дума

visibility 1237

/ брой: 6

Накратко

автор:Дума

visibility 1204

/ брой: 6

От нас зависи

автор:Александър Симов

visibility 1259

/ брой: 6

Тревога за съкровищата

автор:Любо Кольовски

visibility 1254

/ брой: 6

Затъването на Украйна

автор:Юри Михалков

visibility 1278

/ брой: 6

Ад под небето на живо

автор:Дума

visibility 1282

/ брой: 6

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ