313 хиляди лева за реклама на магистрала "Тракия"
/ брой: 99
Какво налага изразходването на средства за рекламирането на строежа на магистрала "Тракия", попита депутатът Десислав Чуколов регионалната министърка Лиляна Павлова. Той уточни, че става въпрос за рекламни пана, организиране на конференция, разпечатване на дипляни. Павлова обясни, че магистралата се строи със средства по ОП "Транспорт", според която трябва да се отделят до 5 на сто от общата сума за реклама. В противен случай санкцията щяла да бъде до 25%. Затова за реклама на строежа на магистралата са заделени 313 000 лв. Павлова обясни надълго и широко за дипляните и брошурите, както и за откриващата и закриващата обекта пресконференция.
Има ли българин, който не знае къде е магистрала "Тракия", има ли българин, който не знае, че магистралата се строи, отговори Чуколов. Бойко Борисов реже лентички всеки ден и непрекъснато се обяснява за строежа. Едва ли има някой, който да не е разбрал, че магистралата се строи, възмути се депутатът.