26 Юни 2024сряда12:23 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

3000 лв. сметка натрупа собственик на смартфон за седмица

/ брой: 134

автор:Дума

visibility 59

Мобилните оператори са длъжни да инструктират потребителите, които закупуват смарт устройства, как да ги използват, в противен случай клиентите могат да натрупат неподозирани от тях високи сметки. За това предупреди доцент д-р Ирина Романска, член на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС), която откри своя приемна в Добрич вчера, съобщи БТА.
Притежател на смартфон натрупа сметка от над 3000 лева само за седмица, защото не са му обяснили в магазинната мрежа, че трябва да изключи някои от автоматичните настройки. Всяко свързване с мрежата и всяка сесия, която се открива, трупа такива сметки, поясни Романска. По думите й в подобни ситуации мобилни оператори не само не разясняват на потребителите как да използват устройствата, но в много случаи вероятно проявяват и умисъл.
КРС е съставила от началото на годината 233 акта за установяване на административни нарушения, като 90 на сто от тях са за отказ за пренос на телефонни номера. Мобилните оператори продължават да се съпротивляват на тази възможност, която се предоставя на потребителите, каза Романска.
Според статистиката на КРС има ясна тенденция на намаляване на жалбите от потребители. Клиентите често се оплакват от надписани сметки и продължават да се съмняват в коректността на фактурите, каза Ирина Романска.
В приемната в Добрич потребител е подал жалба, че подписът му в договор с мобилен оператор е подправен, и случаят ще стигне до прокуратурата, съобщиха от КРС.

 

Джулиан Асанж излиза на свобода

автор:Дума

visibility 181

/ брой: 119

Еманюел Макрон плаши с гражданска война

автор:Дума

visibility 170

/ брой: 119

Мицкоски иска промяна на преговорната рамка

автор:Дума

visibility 173

/ брой: 119

Накратко

автор:Дума

visibility 143

/ брой: 119

Колко да е ново?

автор:Ина Михайлова

visibility 443

/ брой: 119

Учи здраво, за да печелиш добре

автор:Аида Паникян

visibility 187

/ брой: 119

Мъченикът на свободата

автор:Александър Симов

visibility 153

/ брой: 119

Колкото повече, толкова повече...

автор:Юлия Кулинска

visibility 173

/ брой: 119

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ