КЗП:
25% са нелоялните практики на мобилните оператори
/ брой: 110
Най-много жалби в комисията за защита на потребителите (КЗП) се получават за нелоялни практики от страна на мобилните оператори - за пренос на номерата, както и отказ от приемане на жалби. Tова каза каза Веселин Божков, председател на Комисията по регулиране на съобщенията пред Нова телевизия. Оплакванията от нелоялните практики на мобилните оператори са 25% от всички жалби.
Божков обясни, че договор за 24 месеца, който е максимален за обвързване с мобилен оператор, може да бъде прекратен след изтичане на дванайсетия месец с едномесечно предизвестие, като не се носи никаква отговорност за това. Той посъветва хората, които имат проблем с мобилния си оператор, първо да отидат при тях или да пуснат жалба по пощата с обратна разписка.