08 Май 2024сряда18:02 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Ако обходният път на Габрово не е готов догодина, губим част от финансирането

/ брой: 66

автор:Дума

visibility 26

Най-късно до края на 2018 г. трябва да приключи строителството на обходния път на Габрово, коментира пред журналисти Галина Василева, ръководител на управляващия орган на оперативната програма "Транспорт". Тя посочи, че строителството не е приключило до края на март 2017 г. и на Европейската комисия преди дни е изпратен доклад, че трасето е нефункциониращо.
Сега строителните работи трябва да завършат до края на 2018 г., така че най-късно до март 2019 г. пътят да бъде докладван като функциониращ. В противен случай може да се стигне до финансова корекция, каза Василева. "Не мисля, че ще стигнем до връщане на пари", уточни тя.
Експертът припомни, че проектът се финансира от оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г. с около 50 млн. евро, от които половината са евросредства, а останалите идват от националния бюджет чрез Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ). Проектът не бе завършен заради обжалвания на оценката за въздействие върху околната среда и подробните устройствени планове, както и протестни инициативи. Това забави издаването на разрешителни за строеж, коментира Галина Василева.
 

БДЖ вдигна цените на билетите с 20%

автор:Дума

visibility 318

/ брой: 84

1 млн. българи са пътували по празниците

автор:Дума

visibility 318

/ брой: 84

По-ранна жътва очакват зърнопроизводителите

автор:Дума

visibility 349

/ брой: 84

Си Дзинпин е на обиколка в три европейски държави

автор:Дума

visibility 412

/ брой: 84

Путин готов на диалог, но на равни условия

автор:Дума

visibility 404

/ брой: 84

Израелската армия нахлу в Рафах

автор:Дума

visibility 365

/ брой: 84

Накратко

автор:Дума

visibility 310

/ брой: 84

Пренавиване

автор:Валентин Георгиев

visibility 329

/ брой: 84

За наше добро

visibility 306

/ брой: 84

Натровената Европа

автор:Юри Михалков

visibility 365

/ брой: 84

БСП: Да кажем ясно и високо - алтернатива има!

автор:Дума

visibility 382

/ брой: 84

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ