08 Май 2024сряда10:17 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Ако обходният път на Габрово не е готов догодина, губим част от финансирането

/ брой: 66

автор:Дума

visibility 25

Най-късно до края на 2018 г. трябва да приключи строителството на обходния път на Габрово, коментира пред журналисти Галина Василева, ръководител на управляващия орган на оперативната програма "Транспорт". Тя посочи, че строителството не е приключило до края на март 2017 г. и на Европейската комисия преди дни е изпратен доклад, че трасето е нефункциониращо.
Сега строителните работи трябва да завършат до края на 2018 г., така че най-късно до март 2019 г. пътят да бъде докладван като функциониращ. В противен случай може да се стигне до финансова корекция, каза Василева. "Не мисля, че ще стигнем до връщане на пари", уточни тя.
Експертът припомни, че проектът се финансира от оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г. с около 50 млн. евро, от които половината са евросредства, а останалите идват от националния бюджет чрез Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ). Проектът не бе завършен заради обжалвания на оценката за въздействие върху околната среда и подробните устройствени планове, както и протестни инициативи. Това забави издаването на разрешителни за строеж, коментира Галина Василева.
 

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 2454

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 2432

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 2214

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 2575

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 2817

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 2283

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 2313

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 2628

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 2435

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 2571

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ