19 Май 2024неделя21:10 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Ако обходният път на Габрово не е готов догодина, губим част от финансирането

/ брой: 66

автор:Дума

visibility 30

Най-късно до края на 2018 г. трябва да приключи строителството на обходния път на Габрово, коментира пред журналисти Галина Василева, ръководител на управляващия орган на оперативната програма "Транспорт". Тя посочи, че строителството не е приключило до края на март 2017 г. и на Европейската комисия преди дни е изпратен доклад, че трасето е нефункциониращо.
Сега строителните работи трябва да завършат до края на 2018 г., така че най-късно до март 2019 г. пътят да бъде докладван като функциониращ. В противен случай може да се стигне до финансова корекция, каза Василева. "Не мисля, че ще стигнем до връщане на пари", уточни тя.
Експертът припомни, че проектът се финансира от оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г. с около 50 млн. евро, от които половината са евросредства, а останалите идват от националния бюджет чрез Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ). Проектът не бе завършен заради обжалвания на оценката за въздействие върху околната среда и подробните устройствени планове, както и протестни инициативи. Това забави издаването на разрешителни за строеж, коментира Галина Василева.
 

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 1435

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 1386

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 1408

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 1530

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 1454

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 1549

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 1352

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 1665

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 1640

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 1551

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ