21 Май 2024вторник09:52 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Защитна реакция

/ брой: 23

автор:Веселка Венкова

visibility 889

Кабинетът реши превантивно да обезпечи финансово два знакови инфраструктурни проекта - жп линията Пловдив-Бургас и Столичното метро. Като се съгласи да предостави безвъзмездна помощ на организациите, отговорни за строежа на обектите - държавното предприятие НКЖИ и "Метрополитен" ЕАД.
От решението на МС става ясно, че това не е аванс за одобрени проекти. "Благата" дума на ЕК се очаквала чак към средата на годината, ама за да се изпълнят всекидневните гръмки обещания, "реализацията трябвало да стартира преди одобрението на Брюксел".
Чудно ли е тогава, че правителството реши да "спонсорира" управляващия орган на ОП "Транспорт"? И бърка в хазната за над 1695 млн. лв. - като застраховка, ако Европейската комисия резне финансирането на проектите.
Това е практика обаче. Такова решение беше гласувано и за магистрала "Тракия". Първата копка през май, а одобрението за финансиране през декември 2010-а.
Ами ако сега доверието на Брюксел се е разклатило? Не че няма защо. Сигурно затова е направено уточнението: "в случай, че финансовата помощ по проектите, одобрена от Брюксел, е по-ниска от посочената в договорите, както и в случай, че проектите не бъдат одобрени, средствата ще бъдат осигурени от държавния бюджет (за жп линията) и от бюджета на Столичната община (за метрото).
Честито! Затова са прави социалистите под тепетата, че с данъците на пловдивчани Бойко строи магистрали (стр.4). Иначе всеки ден ни се внушава как с парите на Европа премиерът гради нова България...
Е, и ние си плащаме данъците.

Енергетиката катастрофира при ГЕРБ и ПП-ДБ

автор:Дума

visibility 885

/ брой: 92

"Булгаргаз" продава капацитета си в турските терминали

автор:Дума

visibility 944

/ брой: 92

Харчим най-много за храна и жилище

автор:Дума

visibility 849

/ брой: 92

Майдан в Грузия?

автор:Дума

visibility 986

/ брой: 92

Косово подобрява социалното подпомагане

автор:Дума

visibility 911

/ брой: 92

Накратко

автор:Дума

visibility 764

/ брой: 92

Порои и наводнения в Западна Европа

автор:Дума

visibility 894

/ брой: 92

Странни статистики

автор:Евгени Гаврилов

visibility 941

/ брой: 92

Не разпилявайте гласа си

автор:Дума

visibility 932

/ брой: 92

Проповедниците на лъжата

автор:Александър Симов

visibility 877

/ брой: 92

Не харесвам привилегиите на политиците

автор:Дума

visibility 933

/ брой: 92

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ