01 Май 2024сряда02:37 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Заповед на Ананиев побърка превозвачите

/ брой: 58

автор:Дума

visibility 523

Заповед с вчерашна дата, издадена от здравния министър Кирил Ананиев, забраняваща тежкотоварния транзит през Турция, побърка превозвачите. С нея Ананиев забрани влизането у нас на камиони от 70 държави, сред които дори Германия, Швейцария, Австрия, Великобритания. Последва остра реакция на превозвачите и в късния следобяд заповедта беше отменена.

"Сигурен съм, че първо Турция ще реагира много остро. Има стотици камиони, които са натоварени и пътуват към Турция. Ние реално ги оставяме без стоки", заяви изпълнителният директор на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев. "Ние имаме стотици камиони, които в момента са на 50-километровата опашка за Турция, и още над 1000, които пътуват. Това означава, че тези камиони ще бъдат спрени на Калотина или Видин", обясни Арабаджиев. Той прогнозира, че само за 24 часа на границите със Сърбия и Румъния ще се струпат над 1000 камиона, което означава блокиране на границите. Според превозвачите има нарушаване на идеята за "зелени коридори". 

По-рано вчера стана ясно, че километричните опашки по границите, блокираните шофьори без храна и вода по магистралите са на път да откажат превозвачите от нови курсове. "Положението е много тежко. Опашката на границата с Турция е огромна и затова взехме решение Съюзът на международните превозвачи да започне да раздава храна. Вече имаме и случаи на откази за нови курсове от страна на водачите заради тежката ситуация", заяви Арабаджиев пред economic.bg. По думите му до тежката ситуация се е стигнало заради турските гранични власти, които проверяват всеки един от шофьорите за общото му здравословно състояние, и това изключително много бави работата.

За 9 месеца нищо не е свършено по участъци 7 и 8 на "Хемус"

автор:Дума

visibility 450

/ брой: 82

Пускането на терминала в Александруполис се отлага

автор:Дума

visibility 467

/ брой: 82

Външният дълг надхвърли 44% от БВП

автор:Дума

visibility 369

/ брой: 82

Терминал 3 на летището ще започне да се строи през 2026 г.

автор:Дума

visibility 415

/ брой: 82

Педро Санчес остава на поста

автор:Дума

visibility 441

/ брой: 82

В Словения от кенчета правят планински заслони

автор:Дума

visibility 451

/ брой: 82

Кипър е първенец по депортиране на мигранти

автор:Дума

visibility 437

/ брой: 82

Накратко

автор:Дума

visibility 401

/ брой: 82

Безчинствата на промяната

автор:Александър Симов

visibility 522

/ брой: 82

Медийна несвобода

автор:Йото Пацов

visibility 481

/ брой: 82

Недопустимо разделение в армията*

автор:Евгени Генов

visibility 454

/ брой: 82

Остава ли място за мир?

visibility 398

/ брой: 82

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ