03 Юни 2024понеделник17:51 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Започва строежът на метрото до бизнеспарка в жк "Младост" 4

/ брой: 45

автор:Деси Велева

visibility 110

До месец-два ще започне строежът на метрото от столичния квартал "Младост" до бизнеспарка в  "Младост" 4. Той ще бъде дълъг 2,7 км с 3 метростанции, като прогнозната му цена е 44 млн. евро. Първата нова станция ще бъде до бившия магазин "Деница", втората до хипермаркет "Хит", а последната - до бизнеспарка. Участъкът ще поеме 45 000 пътници. Все още се правят проучвания за евентуално продължение до Драгалевския лифт, заяви шефът на "Метрополитен" Стоян Братоев. Вчера той представи и проекта за метростанцията на летището. Тя е част от първия метродиаметър, който ще бъде разширен до аерогарата. Там ще има подземен паркинг, а метрото ще е надземно и станцията директно ще представлява панорамен вестибюл с изглед към пистите. Първата станция от трасето, което в момента свършва на бул. "Цариградско шосе", ще бъде между кварталите "Дружба" 1 и "Дружба" 2. Втората ще е на ул. "Искърско шосе", където ще има нова жп спирка на линията "София-Пловдив. Следващата се предвижда да е надземна в индустриална зона, а последната е на летището. Този участък е с дължина от 5 км и трябва да е готов до две години. Очаква се да обслужва още 38 000 пътника дневно. След като бъдат готови двата участъка, се предвижда 30 на сто от столичани, които в момента ползват градския транспорт, да минат в метрото. Двете разширения струват 119 млн. евро.
До две години ще започне и строителството на третия метродиаметър - от бул. "Ботевградско шосе" до кв. "Овча купел". Той е с дължина от 17 км, от които 8,7 км са подземни с 10 станции и 8,3 км открит участък с 9 станции. Участъкът ще поеме 169 000 пътника дневно. Ако финансирането не се бави, очакваме метродиаметърът да е готов през 2018 г., заяви Братоев. 

Стойнев предлага 5 години предпенсионен отпуск за миньорите

автор:Дума

visibility 359

/ брой: 102

БСП ще защитава на българските производители

автор:Дума

visibility 352

/ брой: 102

Храните поевтиняват четвърти пореден месец

автор:Дума

visibility 288

/ брой: 102

Обещават още 17 км от " Хемус тази година

автор:Дума

visibility 303

/ брой: 102

Българка става президентка на Мексико?

автор:Дума

visibility 418

/ брой: 102

Нетаняху се съгласи на примирие

автор:Дума

visibility 383

/ брой: 102

Наиб Букеле се закле за втори мандат

автор:Дума

visibility 382

/ брой: 102

Накратко

автор:Дума

visibility 361

/ брой: 102

Различният празник

автор:Александър Симов

visibility 382

/ брой: 102

Царят в Брюксел е гол

visibility 348

/ брой: 102

Забележително невежество

visibility 342

/ брой: 102

Възкресяването на фашизма

автор:Александър Симов

visibility 356

/ брой: 102

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ