17 Юли 2025четвъртък00:27 ч.

За агитацията като бухалка

/ брой: 107

автор:Любо Кольовски

visibility 3776

Най-смешната и забавна част от всяка предизборна кампания е нейният финал. Изборният ден и Денят размисъл, както знаете, са забранени за агитация и за оповестяване на социологически проучвания и прогнози. Така повелява законът. Но тарикатите социолози, в неписани споразумения и други договорености с разни сайтове и агенции, в изборния ден публикуват прогнозни резултати, илюстрирани иносказателно с разни зебри, самолети, автомобили и други картинки много преди 20:00 часа, когато забраните падат.
Това на пръв поглед е забавно, но си остава нарушение на нормите на Изборния кодекс и безспорно може да повлияе на активността и нагласите на избирателите. Преследвани и наказани социолози и техните партньори няма. И всички държавни и обществени органи, свързани с изборите, се правят, че нищо не е станало... А иначе се говори, че изборите били не само прозрачни, ами са и честни. Агитацията и социологическите шашарми трябва да се спират и забраняват най-малко седмица преди вота. Щото който ги плаща и поръчва, преследва определени цели в интерес на едни или други кандидати за властта. Агитацията е бухалка.
В деня за размисъл обаче, билбордовете си остават по местата и е безспорно, че са част от агитацията. Би трябвало да ги свалят, ако спазват буквата и духът на закона. Но не ги свалят и ще им се радваме дни, седмици че и месеци след вота. Заедно с разпарцаливените плакати и други нагледни реклами с ухилени мутри на безсрамници, лъжци и измамници.
Мераклиите за власт си мислят, че на подсъзнателно ниво ще ни накарат да ги изберем. А ние ги избираме, за да се разкарат и от подсъзнанието, и от съзнанието ни.

Фейсбук

Тръмп плаши Русия с "тежки мита"

автор:Дума

visibility 385

/ брой: 129

Лавров се срещна със Си Дзинпин

автор:Дума

visibility 379

/ брой: 129

Разследват евродепутат, за когото Аушвиц е "фейк"

автор:Дума

visibility 399

/ брой: 129

Символ

автор:Александър Симов

visibility 389

/ брой: 129

Приключи ли терапията

автор:Евгени Гаврилов

visibility 382

/ брой: 129

Епични провали

visibility 394

/ брой: 129

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ