26 Юли 2024петък01:54 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Турски регламенти обричат на фалит наши транспортни компании

/ брой: 104

автор:Дума

visibility 52

Българските транспортни компании за международен превоз са обречени на фалит заради различия в българското и турското законодателство, което създава пречки на границата с Турция. Това заяви Петко Ангелов, директор на компания за международен транспорт и спедиция, цитиран от Фокус. Ангелов посочи, че основните проблеми, пред които се изправят българските камиони на границата със съседна Турция, са свързани с поставени необосновани ограничения.
Пример за такова разминаване е поставеното ограничение на горивото, с което може да се влезе в турската страна, до 500 литра на камион. Това гориво обаче не е достатъчно и нашите камиони са задължени да зареждат във вътрешността на Турция, където горивото е на двойна цена, обясни превозвачът и подчерта, че всеки турски камион има право да влезе в България с неограничено количество гориво.
Друга необходима мярка, според Ангелов, е въвеждането на т.нар. "летящо" време, тъй като турската страна е приела, че до Испания и обратно трябва да се премине за 14 дни, но реално необходимо време е до 10 дни. И така останалите 4 дни трябва да се прекарат на границата - изчаква се системата на турската граница да отчете, че българският камион може да влезе, посочи Петко Ангелов и отбеляза, че ако се отиде на граничния пункт "Капитан Андреево", ще се видят поне 30 български камиона, които чакат.
Всеки един камион има срок на доставка и когато ни забавят на границата с Турция, срокът не може да се спази затова чуждестранните клиенти не искат да работят с български превозвачи, заяви Петко Ангелов. Според него забавянето на границата е израз на нелоялна конкуренция от превозвачите в Турция, като по този начин те спират работата на българските компании за превоз.

Приеха на първо четене актуализацията на бюджета

автор:Дума

visibility 594

/ брой: 140

Властта изтегли още 200 млн. лв. нов заем

автор:Дума

visibility 568

/ брой: 140

В Румъния влезе в сила данък лукс

автор:Дума

visibility 608

/ брой: 140

Болести по животните дебнат на границата с Турция

автор:Дума

visibility 617

/ брой: 140

Провал на реформата за абортите в Полша

автор:Дума

visibility 650

/ брой: 140

Забраниха Хамбургския ислямски център

автор:Дума

visibility 604

/ брой: 140

Не носете ножове в Гърция

автор:Дума

visibility 671

/ брой: 140

Накратко

автор:Дума

visibility 587

/ брой: 140

Строителни илюзии

автор:Евгени Гаврилов

visibility 613

/ брой: 140

За казуса "Ненчев"

visibility 644

/ брой: 140

Враждата Баку-Париж

автор:Юри Михалков

visibility 610

/ брой: 140

Гавра

автор:Барбара Пейчинова

visibility 580

/ брой: 140

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ