05 Май 2024неделя00:11 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Туризмът иска 1% от приходите за реклама

/ брой: 227

автор:Дума

visibility 112

Поне 1% от приходите от туристическия сектор да се разходват ефективно за национална реклама, като средствата се харчат с участието на бизнеса и се управляват от съвет с участието на бранша. За това са настояли от Алианса на туристическата индустрия в България (АТИБ) в поредица от срещи с представители на политическите сили в бъдещия парламент.

От бизнеса предлагат само малка част от предвидените за национална туристическа реклама средства да се дават за имиджово промотиране на България като дестинация, а по-голямата част от рекламния бюджет да се изразходва за стимулиране интереса на туристите и туроператорите към България - чрез субсидии за туроператори, които водят гости с въздушни или сухоземни чартъри, средства за маркетинг и реклама, предоставени за всеки доведен турист, работа с медиите. От АТИБ настояват да се поиска постоянна нотификация от ЕК със срок от поне 2 години за мярката за подпомагане на туроператорите, които водят туристи у нас, чрез субсидии в размер на 35 евро на пристигнал туристи. Както и да се предоставят на туроператорите за маркетинг и реклама на България от 10 до 15 евро на пристигнал турист, независимо с какъв транспорт пристига, ако гостът отседне в хотел или друго място за туристическо настаняване поне седмица. Сред другите идеи на АТИБ е от бюджета за реклама да се плащат минимум 50% от цената за издаваните входящи визи за туристи на основни пазари. Важен приоритет според Алианса е и да се отдели специален бюджет за дигитална реклама на туризма. В момента страната ни е "невидима" като дестинация, а ефективността от подобен бюджет ще е значително по-голяма от отделяния за телевизионни промоционални клипове, подчертават от АТИБ.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1339

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1312

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 1183

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1359

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1562

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1309

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1301

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1513

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1324

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1449

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ