Туитър спира всички политически реклами
/ брой: 210
Социалната мрежа туитър реши да се откаже от политическите реклами в цял свят, обяви шефът на компанията Джак Дорси. Ние смятаме, че политическото послание трябва да бъде заслужено, а не купено, написа Дорси в социалната платформа. Той подчерта, че една от причините е силата на интернет рекламата, която се явява много мощна и ефективна за рекламодателите, а това влияние носи големи рискове за политиката, където може да бъде използвана за оказване на влияние върху гласоподаватели, а това пък от своя страна ще засегне живота на милиони хора по света.
Забраната ще влезе в сила от 22 ноември.
Изпълнителният директор на фейсбук Марк Зукърбърг пък веднага отговори на конференция, че компанията дълбоко вярва, че "политическата реч е важна". От предизборната кампания на президента на САЩ Доналд Тръмп определиха решението като "много глупаво".