Тръгва кампания ""Карай трезво" за млади шофьори
/ брой: 247
Водещата пивоварна компания "Загорка" АД стартира кампания за шофиране без употреба на алкохол под мотото "Карай трезво". Инициативата се организира за първи път и целта й е да образова неопитните и млади шофьори (18-24 г.) за вредата и рисковете от консумацията на алкохол зад волана. Кампанията ще се развие в партньорство със Съюза на българските автомобилисти (СБА) и Асоциацията за квалификация на инструкторите в България (АКАБ). Тя е насочена към младите и неопитни шофьори, защото според официалната статистика на МВР шофьорите с по-малко от 2 години стаж зад волана причиняват около 25% от всички ПТП годишно, а тези на възраст между 18-24 години са причина за 21,4% от пътните инциденти. За посланици на инициативата са привлечени младите автомобилни състезатели Мануела Костадинова и Пламен Стайков.
"Трябва да сме реалисти. Не можем да променим света, но трябва да научим шофьорите, и не само младите, да свикнат, че не трябва да пият алкохол, преди да седнат зад волана. Ние се стремим не само да произвеждаме бира, но да правим точните неща", заяви генералният мениджър на "Загорка" Рууд ван ден Ейнден и поясни, че кампанията не е свързана с промоция на безалкохолна бира.