28 Март 2024четвъртък22:49 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Тол попара

/ брой: 137

автор:Мая Йовановска

visibility 740

Ако човек слуша какво говорят тези от властта, първото, което може да си помисли, е, че живеят в друга действителност. Прозаичният и най-точен отговор обаче е, че лъжат. Преди близо 2 седмици един от АПИ напористо отрече да има отлагане на прословутата тол система за камионите. Вчера с окончателни промени в Закона за пътищата мнозинството в парламента я отложи до март 2020 г. 

Версиите за причините са различни. Като се започне от недоволството на превозвачите и се стигне до това, че "горе" си купуват спокойствие за местните избори. Най-вярното е, че организацията е до под кривата круша. Тук вина имат не изпълнителят, а постоянните противоречия и целият хаос, който забърка властта. Месеци наред не могат да решат колко километра и какви пътища ще обхваща тази система, макар поръчката вече да е възложена. Тръгнаха от 16 хил. км, паднаха на 10 хил., последно говориха за 6 хил. 

Таксите са другата неясна тема, която очакваме да бъде осветлена. На последната от срещите, дето правят от МРРБ с превозвачите, измъдриха за камионите с най-голям пробег в страната да се дава отстъпка от таксите. Това е странно предвид факта, че философията на самата система е, който най-много руши пътищата, да плаща повече, т.е. такса за изминато разстояние. Въобще въпросителните са цял куп. Отчитането на таксите ще е от март догодина (поне засега) и тировете, вместо до 16 август 2019 г., както се планираше, ще продължат да купуват винетки с по-кратки срокове. Назначиха си и тол полиция, а какво ще прави тя дотогава? 

Александър Нeнков от ГЕРБ обаче бил убеден, че системата ще бъде изградена добре, ще тръгне без проблеми и ще ползваме нейните блага години напред. Меко казано, спорни прогнози. И печатницата за пари, както я определи Борисов, ще тръгне с фалстарт като е-винетките. Този път попарата, надробена от ГЕРБ, ще я сърбаме дълго.

Без паспортна проверка за пътуващи от и за шенгенски държави

автор:Дума

visibility 312

/ брой: 59

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 314

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 271

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 235

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 355

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 302

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 320

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ