Старият гардероб е враг на стила
Италианският дизайнер Алберто Веделаго разкри как елегантността придава стойност на мъжа
/ брой: 213
Враг номер едно на елегантността е старият гардероб, смята Алберто Веделаго. Световноизвестният италиански дизайнер заложи на мултимедийна лекция на тема "Модерният мъж: персоналният стил за успеха", която изнесе пред отбрана публика в София. Експертът обърна внимание на някои проблеми, свързани с масовото производство, като ниското качество на изработка и на материите, които нерядко предизвикват алергии.
"Много хора си мислят, че поръчковата дреха е скъпа услуга, но това не е съвсем така. Понякога е еднаква или малко по-скъпа, отколкото да отидем в хубав магазин, но разликата е съществена", уточни Алберто Веделаго. Маестрото на елегантността сподели, че дори има случаи на мъже, мотивирани да отслабнат, след като са усетили комфорта на дрехите, изразяващи тяхната личност.
"Благодарение на творци и стилисти като Алберто Веделаго, облеклото изпълнява своята свещена функция - да е удобно, да изпраща точното послание и да играе ролята на незаменим фактор за успеха: човешки и професионален", смята председателят на Академията за мода проф. Любомир Стойков, който бе модератор на събитието в артистичното пространство на бар-галерия "Каре-Арте". Лекцията бе уважена от утвърдени и млади дизайнери, представители на медиите, на артистичните и бизнес среди, сред които Саня Борисова, Есил Дюран, Вяра Георгиева, Ради Орцева, Диляна Матеева, Ирина Матов (Сърбия), Давид Стояновски (Македония) и др.
По време на лекцията, посветена на връзката между персоналния стил и успеха, Алберто Веделаго акцентира на въпроса как елегантността придава стойност на мъжа и му носи повече успех в личен и професионален план. "Бъдещето е в това всичко да е максимално персонализирано. Може да бъдем елегантни, без задължително да сме облечени с костюм, но е важно да избираме дрехите според това какви сме отвътре", убеден е италианският дизайнер.
Алберто Веделаго, актрисата Саня Борисова, певицата Есил Дюран и проф. Любомир Стойков (от ляво на дясно)
Снимка Хайлайф/От игла до конец