Събират самотни сърца в часове за пазаруване
Зоната за плодове и зеленчуци е предпочитаното място на необвързани за първа среща или разговор
/ брой: 28
Германска верига супермаркети събира самотни сърца в определени часове за пазаруване. От магазина насърчават необвързаните да ходят на шопинг в петък между 18 и 20 ч., за да могат да се срещнат сред рафтовете на магазина и по този начин да допринесат за формирането на двойки.
Edeka en Volkach предлага тази услуга от близо две години, но в резултат на коронавируса и неговите ограничения темата за самотните сърца се превръща в елемент на атракция, сподели директорът на магазина Кристоф Колб, обяснявайки значението на инициативата.
За да няма съмнения между необвързани клиенти и тези с партньор, на заинтересованите се препоръчва да носят значка във формата на сърце с определено число. Така че всеки, който е в супермаркета и е привлечен от някого по време на пазаруване, ще трябва да попълни формуляр с номера му и предварително установени фрази като: "Бих се радвал да се запознаем на по чаша портокалов сок в отдела за плодове" или "Ще ми е приятно да ви опозная по-добре, докато се разхождаме по бреговете на Майн".
По-късно се оповестява по високоговорителя, че съответният клиент има съобщение, за да се направи възможна срещата между тях. Ако влюбеният е срамежлив, може да остави телефонния си номер на касата, за да се предаде на получателя при напускане на магазина.
Отделът за плодове и зеленчуци е предпочитаното място за необвързани за първи разговор, тъй като там те могат да си приготвят сокове, сякаш са в заведение.
Коронавирусът, свързаните с него ограничения, както и препоръчителните часове за пазаруване, мотивираха мнозина да се присъединят към тази нестандартна инициатива. С това се доказва, че намирането на половинка по време на пандемия изобщо не е мираж.
Подпомагането на самотни сърца не е единствената кампания, предприета от мениджмънта на супермаркета. В магазина са окачени няколко репродукции на необичайни произведения на изкуството, пораждащи полемика. Според ръководството това се прави, тъй като супермаркетът е "пространство за творческо мислене и разкрепостяване".