17 Юни 2024понеделник20:17 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

С 50% по-силен е летният сезон от миналата година

/ брой: 165

автор:Дума

visibility 190

До момента летният сезон е с почти 20% по-слаб от 2019 г., но с над 50% по-силен от миналата година. Това каза по Нова телевизия служебният министър на туризма Илин Димитров. "По-големият брой туристи не значи по-високи печалби, защото инфлацията ги изяжда, като тя намалява и качеството на продукта", каза Димитров. Спрямо миналата година запазваме броя български туристи, но са регистрирани 3,5 милиона пътувания на българи извън страната, главно в Турция и Гърция, уточни той.

За българския туризъм е важно да се говори положително и да се рекламира много повече и за много повече пари пред света, смята Димитров. Според него основен проблем на страната ни е, че няма изграден бранд в туризма, а причината е нищожният бюджет за реклама. Един от приоритетите на министъра е да се работи по създаване на бранд "България". Той посочи, че в момента бюджетът на Министерството на туризма за реклама е 0,02% от брутния вътрешен продукт, а би трябвало да стигне поне 1% от БВП, за да се изгради имидж чрез реклами.

 


Последвайте или харесайте в-к "ДУМА" във ФЕЙСБУК   --> ТУК <--

Споделяйте нашите публикации.

 

 

 

 

Над 115 млн. лв. загуби заради тръбите на парното в София

автор:Дума

visibility 300

/ брой: 112

Лошо време и изгубен багаж - проблем № 1 за туристите

автор:Дума

visibility 351

/ брой: 112

Шести блок пак спря за авариен ремонт

автор:Дума

visibility 324

/ брой: 112

EИБ ще ни консултира за новите ПАВЕЦ

автор:Дума

visibility 282

/ брой: 112

Путин не изключи преговори с Киев

автор:Дума

visibility 317

/ брой: 112

250 000 срещу крайната десница във Франция

автор:Дума

visibility 321

/ брой: 112

Консерваторите се сриват на Острова

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 112

Накратко

автор:Дума

visibility 278

/ брой: 112

Добро начало

автор:Александър Симов

visibility 361

/ брой: 112

Триумфът на етническата партия: защо и как се случи?

автор:Велизар Енчев

visibility 501

/ брой: 112

Преврат в БСП няма

visibility 265

/ брой: 112

Датата - 17.06.2024 г.

автор:Дума

visibility 285

/ брой: 112

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ