С 50% по-силен е летният сезон от миналата година
/ брой: 165
До момента летният сезон е с почти 20% по-слаб от 2019 г., но с над 50% по-силен от миналата година. Това каза по Нова телевизия служебният министър на туризма Илин Димитров. "По-големият брой туристи не значи по-високи печалби, защото инфлацията ги изяжда, като тя намалява и качеството на продукта", каза Димитров. Спрямо миналата година запазваме броя български туристи, но са регистрирани 3,5 милиона пътувания на българи извън страната, главно в Турция и Гърция, уточни той.
За българския туризъм е важно да се говори положително и да се рекламира много повече и за много повече пари пред света, смята Димитров. Според него основен проблем на страната ни е, че няма изграден бранд в туризма, а причината е нищожният бюджет за реклама. Един от приоритетите на министъра е да се работи по създаване на бранд "България". Той посочи, че в момента бюджетът на Министерството на туризма за реклама е 0,02% от брутния вътрешен продукт, а би трябвало да стигне поне 1% от БВП, за да се изгради имидж чрез реклами.
Последвайте или харесайте в-к "ДУМА" във ФЕЙСБУК --> ТУК <--
Споделяйте нашите публикации.