Рекламна песен
/ брой: 84
За по-малко от седмица министър Божидар Лукарски е разписал три медийни договора на обща стойност над 1 млн. лв. Колежката му Ивелина Василева за 12 дни е договорила харченето на още 520 650 лв. за реклама на европрограми. По това време земеделският министър Десислава Танева декларира, че за популяризиране на Програмата за развитие на селските райони ще даде 252 000 лв. Няма лошо да се рекламираш, стига да има с какво да се похвалиш. И ако си вършиш работата както трябва.
Министрите на Бойко Борисов развързаха кесиите. Май забравиха, че се кълняха да свиват разходи, да бъдат добри и пестеливи. Поредните управници, които запяха старата песен на нов глас и се втурнаха да "хранят журналистите" със средства, подарени от държавата. Да дават пари на медии, избрани без конкурси, за които не се знае на какъв принцип са получили правото да рекламират европейски ценности и програми...
Вицепремиерът по еврофондовете Томислав Дончев обещава повече прозрачност и отчетност на харчилъка на средствата от ЕС. Докога ли? Дали няма да се откаже, щом "неприятелски настроени" журналисти започнат да нищят има ли властта любимци сред медиите? А дали журналистическата гилдия ще се примири и ще продължи да тича след силните на деня срещу финансови подаяния? Само времето ще покаже.