Подготвят бранд на трансграничен регион "Румъния-България"
/ брой: 148
Бранд и слоган за реклама на трансграничния регион "Румъния-България" се изработва от двете страни на река Дунав по европроект "Обща стратегия за устойчиво развитие на региона". С това са ангажирани 7 организации от България и 5 от Румъния, а стойността на проекта е 6 млн. евро.
"На среща в Русе в края на юли ще бъдат обсъдени предложенията, получени от срещите, проведени в 10 града на страната, както и предложенията на румънските партньори", съобщи в Добрич зам.-председателят на Българската асоциация за алтернативен туризъм Георги Пампоров, участник в проекта. През септември ще има втора международна конференция, на която трябва да се оформи като графика и текст брандът.
"Няма съмнение, че стратегията за устойчиво териториално и икономическо развитие на трансграничния регион Румъния-България ще бъде създадена, брандът е само част от това", обясни Пампоров. Засега предложенията от регионалните срещи, проведени във Враца, Монтана, Видин, Плевен, Велико Търново, Русе, Разград, Силистра и Добрич, гравитират около река Дунав и са повече за слогана. Сред тях са: "Супер Дунав", "Добре опазената тайна Дунав", "Една река - една земя", "Общият Дунав", "Дунав - достъпната дестинация" и пр. За Добричкия регион предложенията са "Земя на кръстопът", "Кръстопът на цивилизациите". Водещият партньор по проекта е румънската страна.