27 Септември 2024петък01:19 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

В центъра на столицата започна пренареждане на емблематичните жълти павета

По 66 автомобила се падат на 100 софиянци

/ брой: 39

автор:Деси Велева

visibility 211

66 автомобила се падат на 100 софиянци, показват анализите за състоянието на транспортната, енергийната и ВиК инфраструктура на общинското предприятие "Софияплан". Докладът му е част от цялостния преглед на градското развитие. Така, въпреки всички опити и проекти на Столичната община за ограничаване на ползването на автомобили, се оказва, че тенденцията за ръст в употребата им продължава. За столичани това остава най-масовият и бърз начин за придвижване из града на фона на данните, че средната скорост на автобусите е 20,5 км в час, на тролеите - 15,7 км в час, а на трамваите - 14 км в час. Най-бързо остава метрото, но и то се движи под 40 км в час. Затова расте автомобилното придвижване със собствени превозни средства, като за последните девет години делът му се е увеличил от 26 на 33 процента, сочи статистиката. 

Анализът на състоянието на ВиК мрежата показва, че все още всеки пети столичанин няма достъп до канализация, затова често се правят незаконни зауствания и мръсните води се изливат в близките дерета. Половината от тръбите в мрежата са отпреди 1990 г., а за 20 на сто от тях няма данни откога са. За същия дял от мрежата се знае, че е изработена от вреден етернит. В същото време докладът признава, че загубите на вода по тръбите намаляват едва с по 1 процент на година. Друг проблем е, че половината от имотите, през които минават реки, са частна собственост, което е незаконно.

Безплатни прегледи във ВМА за Деня на сърцето

автор:Дума

visibility 3

Как да подадем сигнал до КАТ?

автор:Дума

visibility 235

Габриел Вълков: БСП подава ръка на младите хора в България

автор:Дума

visibility 418

Държавният договор за превоз на пътници с БДЖ ще бъде удължен

автор:Дума

visibility 488

/ брой: 183

Изкуственият интелект е заплаха за работните места

автор:Дума

visibility 504

/ брой: 183

Брюксел разреши продажбата на Йетел

автор:Дума

visibility 548

/ брой: 183

БНБ предупреди за риск пред банковата система

автор:Дума

visibility 462

/ брой: 183

Гърция и Турция заедно срещу трафика на хора

автор:Дума

visibility 510

/ брой: 183

Изпълнили сме всичко за Шенген

автор:Дума

visibility 619

/ брой: 183

България домакин на учение на НАТО

автор:Дума

visibility 560

/ брой: 183

Богоугодно

автор:Мая Йовановска

visibility 1648

/ брой: 183

Майка плаче...

автор:Боян Дуранкев

visibility 1482

/ брой: 183

За тежките комплекси на македонците към България

visibility 471

/ брой: 183

Бедността като свинско със зеле

автор:Аида Паникян

visibility 597

/ брой: 183

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ