Около 500 сигнала и оплаквания в КЗП по празниците
/ брой: 2
Около 500 сигнала и оплаквания са постъпили в Комисията за защита на потребителите (КЗП) в периода между 22 декември 2018 г. и 1 януари 2019 г., съобщиха от комисията, като се позовават на председателя й Димитър Маргаритов. При кампаниите за намаления е некоректно търговецът да обяви отстъпка "до -50 процента" например, когато то се отнася само за единични бройки в обекта. Извършителите на такава нелоялна практика се наказват с най-високите глоби, които КЗП може да налага - до 30 хил. лв. при първоначално нарушение, а при повторение в рамките на една година - до 50 хил. лв. При забавени доставки на покупки от електронни магазини потребителят следва да отнесе претенцията си към търговеца, дори вината да е на куриера, посочват още от КЗП.