Ново приложение обединява съдържанието на 3 мрежи
/ брой: 265
Революционно мобилно приложение, наречено Mixhibit, обединява съдържанието на 3 социални мрежи - фейсбук, инстаграм и туитър. Иновацията сглобява най-добрите преживявания на потребителите в единствено по рода си ефектно видео. Безплатното приложение вече се предлага от iTunes Store и Google Play, а всеки момент се очаква да се появи в още 25 магазина. Споделянето вече не се изразява само в снимка или пост. Mixhibit представя видеоразказ за потребителя и неговите приятели, като генерира съдържание от съответните профили в социалните мрежи.
"Разбираме колко е важно да можеш да свържеш физическото изживяване с виртуалната реалност", коментира Мишел Клейн, вицепрезидент на Smirnoff. И добавя: "И Mixhibit е точно този инструмент, който помага на потребителите да споделят в реално време преживяванията си по уникален и достъпен начин."
Бета-тестовете на приложението започнаха през март 2013, като Smirnoff даде възможност на своите близо 10 млн. фенове във фейсбук да го тестват преди излизането му на пазара. Множество музиканти също се включиха в доразработването на Mixhibit. Известни български артисти вече изпробваха новото мобилно приложение, уточни за ДУМА Яворка Петрова от V+O Communication. Кои са те и какви истории разказват техните видеа - ще стане ясно в предстоящите две седмици на интернет страницата www.facebook.com/smirnoffbulgaria.