Най-известното яйце се пукна
/ брой: 26
Пукна се най-известното яйце, чиято снимка детронира Кайли Дженър и има над 52 млн. харесвания в инстаграм само за месец. Оказва се, че създаденият профил не е бил с цел събиране на лайкове, а с много по-сериозна кауза. Яйцето е част от кампанията за психично здраве. Целта е да се привлече общественото внимание към огромното напрежение, което социалните мрежи и славата може да окажат върху психиката.
"Товарът на социалните мрежи ме застига... Ако и ти се чувстваш така, говори с някого. Ще се справим!", пише под една от последните снимки на яйцето, кръстено от фолърите Юджийн.
След като профилът с най-известния кадър се появи през януари, мнозина започнаха да си задават въпроса - кой стои зад всичко това и как успя да го постигне? Голяма част от потребителите вярват, че акаунтът е създаден от голяма фирма и си купува последователи. След това обаче изпълнителният директор на британска компания за реклама - Крис Годфри, започна да твърди, че той е авторът, с единствената цел да съберат възможно най-голям брой харесвания.
С толкова много последователи обаче Юджийн вече има огромна платформа и е апетитна хапка за онези, които искат да достигнат до най-широката аудитория. Така създателите на яйчения профил започват да си партнират с Hulu в реализирането на кампанията им за психично здраве.