На ти реклама
/ брой: 78
Демографска политика, образование, здравеопазване, земеделие, икономика, туризъм... Все сектори, обявени за приоритетни от поредното правителство на Борисов. Очевидното е, че всички тези сфери са почти съсипани и копаем дъното. Сал един туризъм остана, който дава около 13% от БВП на страната и последните години отчита устойчив ръст. Но не заради добрата управленска политика, а въпреки нея. А колко силно желаеше браншът собствено министерство и министър...
През последните години парите, отделяни за национална туристическа реклама, нарастват. Сега са около 11 млн. лв. Браншът дава много повече пари за реклама, но продължава да настоява държавните средства да се увеличат. Особено сега, когато се очертава стагнация на туризма. Със сигурност с повече пари може да се направи повече за реклама на страната ни като туристическа дестинация, но се съмнявам при тази "голяма компетентност" на министъра дали това е възможно. Проблемът е, че тези пари се харчат нерационално. Явно и браншът го е разбрал, след като призовава държавата в лицето на Николина Ангелкова спешно да влезе в ролята си на собственик на публичната държавна собственост. Защото от това, дето се върши досега, е ясно, че тя не се припознава за собственик на невероятните ценности по земята наша. Даже и на плажовете, които министерството дава на концесия, след като всяка година сърбаме все една и съща попара с мръсотия, скъпи чадъри и всевъзможни неудобства. На ти реклама!
Щом се искат повече пари за нея, трябва първо някой да научи Ангелкова (ако това е възможно) как да ги харчи умно, иначе резултат пак няма да има.
Каква демография, какво образование, какъв туризъм... Политическото оцеляване е единственият приоритет на тази власт, както и личният просперитет на хората в нея.