16 Юли 2025сряда16:36 ч.

Медии

МФЖ търси видимите жени в новините

/ брой: 46

автор:Павлета Давидова

visibility 3243

8 март провокира Международната федерация на журналистите (МФЖ) да даде начало на кампанията "Жените на предна линия", съобщава СБЖ. В писмо до съсловните синдикати от организацията съобщават, че биха искали да интервюират онези, които намират начини да направят жените по-видими в новинарските емисии, например посредством разработването на синдикални инициативи за равенство между половете в областта на медиите. Не по-малко важно е и провеждането на кампании за равно заплащане при мъжете и при жените, както и кампании за гарантиране сигурността на работното място, отбелязват от МФЖ.

Тази година кампанията им по повод 8 март цели да обърне внимание върху недостатъчния брой на жени на ръководни постове в медиите, което е признак на дискриминация. Те отбелязват, че често при подбирането на кадри работодателите предпочитат мъжете пред дамите, кандидатстващи за един и същи пост.

Като част от мерките за популяризиране на проблемите, но и постиженията на дамите от МФЖ препоръчват организирането и провеждането на различни събития, дискусии, кръгли маси, проучвания и др., издаването на брошури или видеоматериали.

Тръмп плаши Русия с "тежки мита"

автор:Дума

visibility 302

/ брой: 129

Лавров се срещна със Си Дзинпин

автор:Дума

visibility 319

/ брой: 129

Разследват евродепутат, за когото Аушвиц е "фейк"

автор:Дума

visibility 331

/ брой: 129

Символ

автор:Александър Симов

visibility 288

/ брой: 129

Приключи ли терапията

автор:Евгени Гаврилов

visibility 309

/ брой: 129

Епични провали

visibility 311

/ брой: 129

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ