25 Април 2024четвъртък16:35 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Магистрала "Хемус" отново е задръстена заради тунел "Витиня"

/ брой: 78

автор:Дума

visibility 342

Тунел "Витиня" отново бе затворен и това доведе до километрични задръствания по автомагистрала "Хемус". Този път затварянето в посока София се наложи заради калибриране на осветителната система. 

Трафикът трябваше да се пренасочва по обходен маршрут - от пътна връзка при 35 км по първокласния път Ботевград-София до пътна връзка "Витинска река" при 30 км, където отново автомобилите да се включат в магистралата в посока София. Според пътуващи обаче трафикът не се пренасочва, а вместо това вече няколко дни поред движението в другата тръба на тунела е двупосочно, което води до образуване на километрични опашки. В задръстването има и тирове, въпреки че първоначално от пътната агенция бяха обявили, че тежките камиони ще бъдат пренасочвани по обходния маршрут.

Тунелът беше пуснат в експлоатация след тригодишен ремонт в края на март, точно преди парламентарните избори. Той се ремонтира от 2016 г., като първоначално плановете бяха да приключи най-късно до 2020 г. Заради огромни пукнатини се наложи старата облицовка да се махне, което оскъпи ремонта на цялото съоръжение до 72 млн. лева и доведе до забавяне на пускането му.

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 281

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 299

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 355

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 288

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 271

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 314

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 316

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 231

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 354

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 281

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 295

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ