06 Май 2024понеделник01:29 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

КЗК глоби "Метро" с близо 15 млн. лв.

Санкцията е наложена след жалба на "Лидл"

/ брой: 24

автор:Дума

visibility 2359

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) санкционира „Метро Кеш eнд Кери България“ ЕООД с 14 972 320 лв. (2% от общия оборот за 2017 г.) за неразрешена сравнителна реклама, която, според антимонополната комисия, на практика представлява удар по търговската верига "Лидл". 

Сигналът до КЗК е подаден от "Лидл" и в него се твърди, че рекламната кампания на "Метро" с водещ слоган „Не сменяй вкуса, смени магазина. При нас италианската седмица е през цялата година. "Метро". Имаме го.“ е атака по "Лидл", чиято практика от години е да рекламира продуктите си чрез тематични седмици. При това клипове на "Метро" се разрастват до „Заповядай от 1 януари до 31 декември на италианска, азиатска, испанска, мексиканска, вегетарианска и каквато още седмица се сетиш. МЕТРО. Имаме го.“

КЗК приема, че това е неразрешена сравнителна реклама и по този начин се дискредитират и опетняват репутацията и доброто име, положението и дейностите на „Лидл България ЕООД енд КО“ КД и се създават предпоставки за извличане на нелоялно предимство от известността на конкурента и неговата практика да провежда „тематичните седмици“, свързани с предлагане на продукти, характерни за определени традиционни кухни. Създава се и възможност за пренасочване по недобросъвестен начин на потребителите от „Лидл България ЕООД енд КО“ КД към магазините на „Метро Кеш eнд Кери България“ ЕООД.

Комисията постановява нарушението да бъде прекратено и в едноседмичен срок от влизането в сила на решението, а „Метро Кеш енд Кери България“ ЕООД трябва да го огласи за своя сметка в два национални ежедневника. Решението на КЗК обаче подлежи на обжалване пред Административния съд в София.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1679

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1656

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 1495

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1781

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1940

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1599

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1625

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1855

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1624

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1777

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ