02 Май 2024четвъртък10:48 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Хаос и мистерии

/ брой: 92

автор:Евгени Гаврилов

visibility 538

"Според мен тол системата за товарните автомобили няма да работи коректно." "Фирмата, разработила системата, има сериозна вина за случилото се. Тя е разработена от дъщерни фирми на австрийската "Капш". По-сериозната вина обаче е на държавата, АПИ и МРРБ, които практически не са водили процеса по правилния начин." "Тази система не е нищо особено. Един от много важните въпроси, на който няма отговор - колко е платено за нея. Убеден съм, че са платени стотици хиляди, а това е система, която се изгражда буквално за няколко месеца с доста по-малка инвестиция." "Ако една фирма иска да спечели обществена поръчка, тя трябва да даде съответния подкуп на съответното място. Тя няма никакъв стимул да завърши проекта качествено в срок, тъй като тя знае, че хората, които я контролират, са получили пари от нея и те имат стимул тази фирма да продължи да работи с тях. Това е една от причините системата с винетките да претърпи това фиаско." 

Това са все думи на IT специалиста Иво Мирчев от началото на годината, които времето доказа. Пълен хаос цари в подготовката на тол системата за камиони, която трябва да влезе в действие от средата на август. Все още не са монтирани контролните рамки, няма яснота и карта на пътищата, по които камионите ще бъдат таксувани. Цената на километър също не е определена. Регионалният министър направи една среща с превозвачите, но до съгласие така и не се стигна. За сметка на това обаче има мистериозни индикации, че хаосът е създаден нарочно и цели отлагането на тол системата. Защото заложените приходи в бюджета от платеното преминаване по пътищата за 2019 г. са едва 200 млн. лв., докато премиерът Бойко Борисов обещаваше над 1 млрд. лв. годишно. Има и очевидна "абдикация" на държавата от нейните задължения. Затова тя свенливо преотстъпва на близка до властта фирма правото да събира такси. Иначе у нас корупция няма. Поне по думите на премиера.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 569

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 565

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 526

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 561

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 697

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 608

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 542

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 676

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 576

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 628

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ