26 Юни 2024сряда09:20 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Google е най-скъпата марка в света

/ брой: 68

автор:Дума

visibility 203

Google е най-скъпата марка през тази година, докато Coca Cola за първи път не попада в челната десетка, според класацията на петстотинте най-скъпи марки в света за 2011 г. на консултантската компания Brand Finance. Методът, използван от Brand Finance при изготвянето годишната класация на най-скъпите марки в света, включва определянето на нетната стойност в момента на очакваните парични потоци в бъдеще. Стойността на марката Google възлиза на 44.3 млрд. долара, като тя успява от второ да се изкачи до първо място в класацията.
Microsoft, която е оценена на около 42.8 млрд. долара, се придвижва от пето място през 2010 г. до второто място в тазгодишната класация. Wal-Mart, която през миналата година заемаше челното място, пада до третата позиция през тази година, като стойността на марката й е оценена на 36.2 млрд. долара. Челната десетка на 10 най-скъпи марки в света е доминирана от щатски компании с едно изключение - британската телекомуникационна компания Vodafone. Нейната марка е оценена на около 30.68 млрд. долара, което я прави и най-скъпата телекомуникационна марка в света. Стойността на марката Coca Cola е оценена на 25.8 млрд. долара и тя се свлича в класацията от трето място през 2010 г. до 16-о през настоящата година.

Място     Марка           Стойност (млрд. $)     Страна
1             Google              44.29     САЩ
2             Microsoft           42.80     САЩ
3             Wal-Mart           36.22     САЩ
4             IBM                   36.15     САЩ
5             Vodafone         30.67     Великобритания
6            Bank of America     30.61     САЩ
7            General Electric     30.50     САЩ
8            Apple                     29.54     САЩ
9            Wells Fargo       28.94       САЩ
10          AT&T                 28.88       САЩ

БДЖ увеличава влаковете между София и Бургас

автор:Дума

visibility 706

/ брой: 118

Закриват института за анализи на Асен Василев

автор:Дума

visibility 862

/ брой: 118

Земеделци алармират: Няма вода за напояване

автор:Дума

visibility 806

/ брой: 118

Скопие отхвърля сделката със София

автор:Дума

visibility 925

/ брой: 118

ЕС забранява руските дарения за партиите

автор:Дума

visibility 892

/ брой: 118

Терористични атаки с 19 жертви в Дагестан

автор:Дума

visibility 871

/ брой: 118

Нови 1,4 млрд. евро за оръжие за Украйна

автор:Дума

visibility 756

/ брой: 118

Историята като фарс

автор:Александър Симов

visibility 933

/ брой: 118

АНТИБАЙГАНЬО!? ЗАЩО ПЪК НЕ?

автор:Лозан Такев

visibility 958

/ брой: 118

Мицкоски отвори „Българския фронт“

автор:Дума

visibility 882

/ брой: 118

БСП да размрази отношенията с Радев

автор:Дума

visibility 818

/ брой: 118

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ