29 Март 2024петък09:54 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Експерти правят оглед на мястото на катастрофата на АМ „Тракия”

автор:Дума

visibility 370

Експерти правят огледът на участъка при 163 км на АМ "Тракия", където в неделя ТИР скъса мантинелата и навлезе в насрещното движение.

След навлизането му в насрещното, ТИР-ът помете 4 автомобила, при тежкия инцидент загинаха петима души, а шестима бяха ранени, включително и 3-годишно дете.

Движението по магистралата в еднокилометровия участък ще е ограничено до 18 ч.

На място са инж. Иван Досев - член на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" и Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики.

Мантинелата на участъка е била стара и за подмяна, но това не е причината за инцидента, каза по време на огледа на участъка Досев. Мантинелата е била поставена през 1993 г. и до този момент е отговаряла на всички нормативни изисквания към ограничителните системи.

Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики смята, че пътната маркировка все още е годна, а причина за катастрофата е грешка на водача, след което и инфраструктурата е допринесла за фаталния край.

Христо Радков от Българското обединение на шофьорите пък коментира, че причината е техническа неизправност в предната лява гума. 

Без паспортна проверка за пътуващи от и за шенгенски държави

автор:Дума

visibility 483

/ брой: 59

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 498

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 455

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 542

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 458

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 411

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 587

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 526

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 532

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ