29 Ноември 2025събота01:14 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Няколко думи

Дъвката на властта

/ брой: 110

автор:Мая Йовановска

visibility 1923

Най-известният шофьор в държавата продължава с инспекциите. Този път нагледа жп ремонтите, а в джипа Му освен Горанов и Дончев седна и транспортният министър Желязков. Покрай каруцарските раздумки с работниците по жп отсечката София - Елин Пелин (част от пътя до Пловдив) чухме поредното нелепо обещание. От тези, които слушаме с десетилетия. Затова е и сред любимите дъвки на властта. Че с изграждането на участъците по линията времето за пътуване между София и Пловдив ще стане 70 мин. А дано, ама...

Какви ли не упражнения сме чули по темата, а най-краткото обещано време за пътуване бе 40 мин. Още по-невероятно даде през март самият транспортен министър. По другата любима дъвка - жп трасето до Скопие. Което от десетилетия ни уверяват, че аха, аха и е готово. Да, ама не. Та Желязков заяви, че от София до македонската столица влакът ще стига за час. Сега на някои влакове им трябват повече от 3 часа да се доберат до Пловдив. Айде...

За бързото движение на влаковете трябва изряден път, да има влакове, да има и пътници. И най-важното - държавна политика и инвестиции. С политиката, която води властта вече 10 години, българският жп транспорт е на път скоро да стигне до последната си гара.

Обсъждат три варианта на тунел под Петрохан

автор:Дума

visibility 1239

/ брой: 224

Подменят 40 км водопроводи в София

автор:Дума

visibility 1242

/ брой: 224

Европрокуратурата разследва Загреб и Рим

автор:Дума

visibility 1078

/ брой: 224

Пенкова иска от ЕК още права за регионите

автор:Дума

visibility 1222

/ брой: 224

Полша и Балтика се страхуват от Русия

автор:Дума

visibility 1175

/ брой: 224

Тръмп посъветва Япония да не провокира Китай

автор:Дума

visibility 1199

/ брой: 224

Тъжен извод

автор:Александър Симов

visibility 1140

/ брой: 224

За мъжете в униформа

visibility 1050

/ брой: 224

Когато имаше масов спорт - приоритет на държавата

visibility 1162

/ брой: 224

Спрете да лъжете! Путин не ни е враг

visibility 1248

/ брой: 224

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ