23 Май 2024четвъртък18:20 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Няколко думи

Дано не е късно

/ брой: 88

автор:Мая Йовановска

visibility 2021

Изглежда и НКЖИ (държавната компания, която отговаря за железния път) върви по пътя на БДЖ. Синдикатите в дружеството поискаха оставката на ръководството и го нарекоха некомпетентно. Определиха действията му като неадекватни. Ръководството нямало никакво желание да види проблемите в бранша и намерение да ги решава. Железничарите определят управлението на компанията като непрофесионалното и най-лошото - създавали се условия и предпоставки за влошаване и застрашаване безопасността на превозите.
Как да е иначе, след като един от основните проблеми в милата ни родина продължават да са калинките. Послушните бръмбари, които биват намествани по ръководни позиции, верни на господарите си.
Макар че всяко поредно правителство в последните години обявяваше железопътния транспорт за приоритет и обещаваше да спаси железницата, положението става все по-лошо. Реално сме свидетели на пълна абдикация на властта от БДЖ. Липса на влакове, на резервни части, стари и мръсни вагони, най-малко пътници от 50 години насам, най-много закъснения, недостатъчно персонал, лоши условия на труд...
В началото на миналата година имаше призив да се спаси железницата, защото след 3 или 6 месеца вече ще е късно. От тогава нищо, ама нищо съществено не е свършено. Дано вече не е късно!

С над 80% се сринаха чуждите инвестиции

автор:Дума

visibility 294

/ брой: 95

Между 80 и 150 лева на година за застраховка на жилището

автор:Дума

visibility 343

/ брой: 95

Част от лавандулата може да остане по полето

автор:Дума

visibility 342

/ брой: 95

Три страни в Европа признават Палестина

автор:Дума

visibility 324

/ брой: 95

Румъния вдига с 10% най-ниските заплати

автор:Дума

visibility 329

/ брой: 95

ЕС одобри закон за изкуствения интелект

автор:Дума

visibility 325

/ брой: 95

Нидерландия забранява международните осиновявания

автор:Дума

visibility 310

/ брой: 95

За нормално бъдеще

автор:Ина Михайлова

visibility 693

/ брой: 95

България не е готова за еврозоната

автор:Евгени Гаврилов

visibility 344

/ брой: 95

Позорна статистика

автор:Аида Паникян

visibility 341

/ брой: 95

Защо парите бягат

автор:Евгени Гаврилов

visibility 325

/ брой: 95

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ