Да й купим билет
/ брой: 36
Пореден епизод от сериала "Ангелкова срещу Симеонов" се разигра вчера в един телевизор. На въпрос вярно ли е, че има отлив на туристи, изплашени от шумомерите, тя отговаря, че има данни за 30-40% спад в ранните записвания при младежкия туризъм за лятото. Сиреч - в алкохолния туризъм. Алкохолните турове, дрогираните младежи, нетърпимият шум, проституцията и какви ли още не "екстри", от години гонят нормалните туристи от Слънчев бряг.
"Ние" обаче сме били "длъжни да се съобразяваме с всяко нещо и да пазим имиджа на дестинацията", казва тя. Великолепно! Тъкмо по този начин тя ще запази имиджа си на министър на алкохолния туризъм. Звучи адекватно на фона на брадясалите проблеми в туризма, които иначе тя не признава, че съществуват. Има ли държавна политика в сектора и въобще има ли министър, след като хотели продължават да никнат като гъби на пясъка, а нагли концесионери все още прибират за сянка, колкото за нощувка в петзвезден хотел?
Иначе в ранните записвания наистина има спад, според някои туроператори. Въпросът е какво направи Ангелкова, за да има повече туристи? Не става само с бели заклинания както в боливудските филми. То и ръстовете в туризма от предходните години се случваха въпреки нея, а не заради "грандиозните й успехи". Години наред чакахме, за да бъде пусната системата ЕСТИ, с която да се намали сивият сектор в туризма. В чия полза тя беше бавена близо 5 г., а?
Зададоха й обаче вчера въпроса, който си задава целокупното българско население: "Колко от номинираните за "Оскар" ще станат посланици на българския туризъм"? Хлъц! Изломоти, че имала покана, но нямало как. Жалко! Следващата година обаче най-вероятно отново щяла да е там.
Не покана, а билет с държавни пари трябва да й купим за "Оскар"-ите. Но без опция за връщане.