13 Май 2024понеделник02:13 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Частните телевизии - основен източник на информация за изборите

27% смятат, че партиите не са обяснили добре намеренията си

/ брой: 73

автор:Дума

visibility 72

59% от българите са се информирали от частните телевизии за парламентарните избори, става ясно от проучване на медийната програма за Югоизточна Европа на фондация "Конрад Аденауер" и социологическата агенция "Алфа Рисърч". Изследването е национално представително и е проведено чрез лични интервюта с над 1000 души между 27 и 30 март 2021 г. Близо 44% са се информирали за вота от БНТ, всеки трети е разчитал на социалните мрежи, а малко над 17 на сто - от новинарски интернет портали. БНР и частните радиостанции общо са посочени от 13% от анкетираните. Малко над 3 процента са разчитали на информация от вестници и списания. Всеки запитан е могъл да посочи повече от един отговор, уточняват социолозите.
Над 50% от българите са доволни от информацията, която са получили чрез медиите по време на предизборната кампания за парламентарните избори. Те смятат, че са добре и много добре информирани. Около 30% са заявили, че биха искали да бъдат по-добре информирани, за около 9 на сто медиите са оказали влияние върху решението им за кого да гласуват, a почти две трети са заявили, че предоставената в медиите информация не е променила решението им.
Около 35 на сто са много или до голяма степен удовлетворени от комуникацията на политиците, докато почти всеки втори критикува предоставената от партиите иформация по време на предизборната кампания. 27% дори заявяват, че партиите са информирали зле и неразбираемо за намеренията си.
Неразбиране среща и все по-едностранната комуникация на някои политици, които проведоха предизборната си кампания изцяло в социалните мрежи. 56% са убедени, че само традиционните медии могат да се справят с важната роля на посредник между гласоподавателите и партиите. Задаването на въпроси и сравняването на гледни точки са задачи на журналистите, смятат те. Почти 27% дори изрaзяват загриженост, че преобладаващото използване на социалните мрежи може да бъде опасно, защото насърчава разпространението на фалшиви новини, манипулации и компрометираща информация.

И трите телекома с рекордни приходи

автор:Дума

visibility 1313

/ брой: 86

Гвоздейков пак смени началника на НКЖИ

автор:Дума

visibility 1228

/ брой: 86

Вето върху тавана за надценката на хляба

автор:Дума

visibility 1260

/ брой: 86

Червеното месо и млякото разболяват планетата

автор:Дума

visibility 1238

/ брой: 86

Европа се окъпа в светлини за 9 май

автор:Дума

visibility 1317

/ брой: 86

Катастрофална загуба за социалдемократите в РСМ

автор:Дума

visibility 1262

/ брой: 86

Популярността на САЩ като глобална сила спада

автор:Дума

visibility 1155

/ брой: 86

Си Дзинпин пристигна в Унгария

автор:Дума

visibility 1188

/ брой: 86

Време е

автор:Александър Симов

visibility 1263

/ брой: 86

С надежда за партньорство

visibility 1216

/ брой: 86

Извращението Евровизия

visibility 1270

/ брой: 86

9 май - ден на Победата

автор:Дума

visibility 1164

/ брой: 86

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ