БНТ влиза в битка с конкурентите
Най-трудната зрителска аудитория бе привлечена пред екрана с новото шоу "Най-хубавите години от нашия живот"
/ брой: 6
В истинска битка с конкурентните комерсиални телевизии влиза БНТ със старта на най-новия ни проект "Най-хубавите години от нашия живот", разкри програмният директор на медията Севда Шишманова. Заедно с екипа на риалити формата и в присъствието на генералния директор на БНТ Вяра Анкова тя уточни, че приема като огромно предизвикателство проектът да има успешна реализация. Предаването дава възможност всичко най-хубаво от живота на няколко поколения да бъде предадено през емоцията на телевизията, смята Севда Шишманова.
С висок рейтинг стартира първият епизод на формата "Най-хубавите години от нашия живот" по БНТ1. Шоуто, излъчено в новогодишната нощ, успя да привлече голям дял от най-трудната зрителска аудитория - хората между 18 и 34 години. Социологическите данни на ГАРБ сочат, че интересът на младите активни българи е не по-малък от този на над 55-годишните.
Нашенците явно са привлечени от първата по рода си концепция в родния ефир да се прави ретроспекция на отминалите десетилетия, съчетавайки уникални архивни кадри с живи изпълнения в студиото. Зрителите имат възможност всяка сряда от 21,00 ч. да се потапят в емоционални спомени от 50-те до 90-те години на миналия век.
Явно съм избран за водещ на предаването, защото съм живял във всяко от тези десетилетия, духовито разкри един от водещите на формата Владимир Пенев. Заедно с Александър Сано, Ася, Рая и други участници в проекта актьорът ще събужда спомените и ще предизвиква различни емоции у зрителите на шоуто. А публиката ще търси отговора на сакралния въпрос "Кои са най-хубавите години от живота на българина?" В крайна сметка журито, съставено само от 18-годишни младежи, ще отсъжда в кои десетилетия се крият по-интересните факти на отминалото време.