31 Януари 2025петък11:36 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Разкриха причините за влаковата катастрофа

/ брой: 10

автор:Дума

visibility 309

Има поне няколко грешки, защото само с една не може да стане катастрофа, има и поне едно действие против правилата. Това заяви в телевизионния ефир председателят на Синдиката на железничарите към КНСБ Петър Бунев по повод причините за челната катастрофа между товарни влакове край Локорско, при която загинаха двама души, а други шестима бяха ранени. Единият влак е на БДЖ, а другият - на частна компания.
Той бе категоричен, че е невъзможно машинистът да е тръгнал на червен светофар. По-скоро влакът е тръгнал от коловоз без светлинна сигнализация.
Проф. Симеон Ананиев, представител на Асоциацията на железопътните предприятия, и експертът по управление и цифровизация в железопътния транспорт Людмил Иванов обясниха, че най-вероятно единият от влаковете е тръгнал от коловоз на гара Кремиковци, който е невидим за системата за сигурност. Той се използва за претоварване. Композициите се прегарирали на един от коловозите със светофари, за да бъде сигнализирано на другата гара, че влак по трасето в обратна посока не може да тръгне.
„Появи се информация, че вследствие на това, че едната влакова композиция е превозвала скрап, има опасност от радиация при изгаряне на скрапта, но няма никакво замърсяване на въздуха”, обясни кметът на район „Кремиковци” Лилия Донкова.

Няма данни за саботаж от моряците на "Вежен"

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 20

Оставаме временно без медицински хеликоптер

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 20

ТЕЛК-овете са претоварени, пациентите се затрудняват

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 20

Пускането на първия лот на "Хемус" пак се отлага

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 20

Парите на държавата са управлявани неразумно

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 20

Газът през февруари по-скъп с 3%

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 20

Нова размяна между "Хамас" и Израел

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 20

РС Македония сменя посланика си у нас

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 20

Вучич помилва задържани студенти

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 20

Румънски наемници се предадоха на Руанда

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 20

Строителни чудеса

автор:Евгени Гаврилов

visibility 0

/ брой: 20

Разхищение

автор:Барбара Пейчинова

visibility 0

/ брой: 20

Сблъсък с реалността

visibility 0

/ брой: 20

И в БНБ не са сигурни класираме ли се за еврозоната

visibility 2

/ брой: 20

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ