20 Февруари 2025четвъртък14:21 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

НСИ: Хората мислят, че поскъпването продължава

/ брой: 150

автор:Дума

visibility 1118

Позитивно развитие на икономиката, по-добро финансово състояние, по-малка инфлация - това са част от причините през юли, заради които потребителите у нас - в градовете и в селата, да демонстрират повишено доверие. Това показва проучването сред тях, което прави Националният статистически институт по хармонизирана програма на Европейския съюз.
Според оценките общата икономическа ситуация в страната през последните дванадесет месеца се подобрява, като и очакванията им за следващите дванадесет месеца са благоприятни. По-позитивни в сравнение с три месеца по-рано са и оценките за промените във финансовото състояние на техните домакинства.
Прогнозата на потребителите за безработицата е, че през следващите дванадесет месеца ще остане приблизително на равнището си от предходното наблюдение.
Потребителите обаче продължават да смятат, че през последните дванадесет месеца има покачване на цените, но с по-слабо темпо спрямо оценките ма по този показател през април. Същевременно и инфлационните им очаквания за следващите дванадесет месеца са по-слабо изразени. През юли се регистрира леко подобрение на общата оценка на условията за спестяване при настоящата икономическа ситуация в страната, като се наблюдава и известна положителна промяна в очакванията за следващите дванадесет месеца.
Последната анкета отчита и малко по-позитивна нагласа в намеренията на потребителите да извършват разходи за покупка на предмети за дълготрайна употреба - за автомобил, ново жилище или подобрения в дома.

Галин Дурев: България няма да изпраща войници в Украйна

автор:Дума

visibility 1

БСП почете 152-годишнината от гибелта на Левски

автор:Дума

visibility 269

Вдигат всички пенсии по швейцарското правило

автор:Дума

visibility 302

/ брой: 34

Проектобюджетът претърпя спешен ремонт заради пенсиите

автор:Дума

visibility 285

/ брой: 34

Вдигат акциза на цигари

автор:Дума

visibility 295

/ брой: 34

Докато премахват такси по кредитите, банки вдигат лихвите

автор:Дума

visibility 301

/ брой: 34

Заплашиха висш политик в Скопие

автор:Дума

visibility 288

/ брой: 34

И в Гърция започна бойкот на магазините

автор:Дума

visibility 307

/ брой: 34

Сърбия и Русия срещу „цветните революции“

автор:Дума

visibility 272

/ брой: 34

Накратко

автор:Дума

visibility 260

/ брой: 34

Първият тест

автор:Александър Симов

visibility 278

/ брой: 34

За Левски и каузите

автор:Барбара Пейчинова

visibility 264

/ брой: 34

САЩ и Русия на 2 писти

автор:Юри Михалков

visibility 249

/ брой: 34

"Бързият убиец" е 100 пъти по-силен от хероина

visibility 288

/ брой: 34

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ