09 Март 2025неделя02:45 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

СНИМКА: БИ ТИ ВИ

Владимир Тодоров: Трябва система за наблюдение и бързо събиране на глобите от нарушителите на пътя

автор:Дума

visibility 3243

През последните дни отново се случиха тежки пътни инциденти в страната, които взеха жертви.

Същевременно от МВР съобщиха, че на 13 май стартира безсрочна специализирана полицейска операция за осигуряване безопасността на движение по пътищата.

Пътната безопасност е амалгама от много фактори, коментира пред Радио София Владимир Тодоров от Българската асоциация на пострадали при катастрофи. Той добави, че трябва по всеки един от тях да се вземе отношение и да се направи нещо конкретно.

Тодоров даде пример с Лондон, където по пътищата има 27000 камери, а санкциите са високи, неотменими и бързосъбираеми.

„Това е което при нас липсва. Аз съм сигурен, че ако се въведе система за наблюдение и система за бързо събиране на глобите, нещата ще имат драстична промяна“, обясни Владимир Тодоров.

Той отчете като основен проблем при катастрофата от преди няколко дни в Пловдив, липсата на камери за скорост във втория по големина град в България.

„Там няма нито една камера, която да контролира скоростта. Там Пътната полиция разполага с четири мобилни камери – това е абсолютно несериозно, съответно хората си позволяват да карат както си искат. Вторият проблем е дали трябва да има някакъв специален период за младите водачи. Третият проблем, който възниква е с подготовката на младите водачи“, каза Тодоров.

Като друг основен проблем той отчете отношението в семейството и възпитанието.

„Истината е, че нарушенията се контролират с технически средства, а ти трябва да ги закупиш, трябва да ги монтираш. А тука винаги има оправдание“, уточни Владимир Тодоров.

БНР

Париж предложи на Европа „ядрен чадър“

автор:Дума

visibility 3755

/ брой: 43

ЕС връща само 20 на сто от незаконните мигранти

автор:Дума

visibility 3629

/ брой: 43

Вашингтон преговаря с „Хамас“ за заложниците

автор:Дума

visibility 3672

/ брой: 43

Накратко

автор:Дума

visibility 4219

/ брой: 43

Резил

автор:Таня Джаджева

visibility 4568

/ брой: 43

Призив за мир

visibility 4184

/ брой: 43

Тревога от ескалацията

visibility 3849

/ брой: 43

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ