15 Януари 2025сряда18:09 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Новите ваучери за храна вече са електронни

/ брой: 123

автор:Дума

visibility 6869

Ваучерите за храна от вчера са изцяло електронни. Някои търговци обаче все още имат проблеми с електронната система. Възможно е в началото да се отказва и плащането на битови сметки с подобни ваучери. Срокът на валидност на хартиените остава до датата на валидност, отбелязана на тях.
"28,5% от работещите ползват ваучери, 2/3 от настоящите потребители са преминали към електронни. Миграцията към електронните носители се случва бързо, предимно с най-висок дял е частният сектор. Остават държавни и обществени предприятия, при които се случва по-бавно, защото е въпрос на обществени търгове и решение", коментира пред БНР Стоилка Арсова, директор на Национална картова и платежна схема в "Борика". Тя обясни, че като цяло добре се приема новият продукт с електронната карта, но все още се появяват проблеми – на потребителите им е трудно да се ориентират. "Направихме продукта да се възприема от търговците и те започнаха да го търсят. На апликациите, които се предлагат на клиентите, трябва да са посочени търговските обекти", посочи Арсова.

Ще изпрати ли Европа войски в Украйна?

автор:Дума

visibility 1648

/ брой: 8

София, Анкара и Атина борят миграцията

автор:Дума

visibility 1662

/ брой: 8

Мексико бори бедността с ръст на икономиката

автор:Дума

visibility 1701

/ брой: 8

Марк Рюте: Повече пари за отбрана или ще учим руски език

автор:Дума

visibility 1696

/ брой: 8

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ