16 Октомври 2024сряда12:29 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Феноменът БДЖ

/ брой: 63

автор:Евгени Гаврилов

visibility 2259

В края на миналата седмица сегашният шеф на БДЖ Владимир Владимиров се похвали, че са успели да спасят компанията от фалит.
Явно родните железници са някакъв феномен - да харчиш безразборно и в същото време да избегнеш банкрута. Примери колкото искаш. Депутатът от БСП Георги Свиленски алармира, че от БДЖ са плащали електроенергията с 20 лв. по-скъпо за мегават, което е довело до щети за 500 000 лв. Избухна и скандал около серия обществени поръчки за ремонт на локомотиви. Тезата "вие доведохте БДЖ до фалит, а ние го спасихме" се повтаря от шефовете на БДЖ и Министерството на транспорта при всеки опит да се разкрият безобразията в работата на превозвача. Скандали имаше и за извънредния труд на машинистите, и около футболистите, които се водят на щат, но не ходят на работа. Затова логично и инцидентите с влакове не спират. Поредният от тях беше в пожара на двата вагона от влака София - Бургас миналата седмица. Появиха се твърдения, че те не са били застраховани. Това означава, че пак БДЖ ще трябва да плати сметката. През 2011 г. застраховката на подвижния състав беше направена така, че тя да е валидна само когато вагоните не са в движение. Наистина феноменално.

 

Партиите, купуващи гласове, да не участват в избори

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 197

Една справедлива и правова България е възможна

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 197

Увеличават се жените на ръководни позиции

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 197

Еврото ни трябва, колкото тумор в мозъка

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 197

Световният дълг е на път да надхвърли 100 трлн. долара

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 197

БДЖ планира повече връзки между Северна и Южна България

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 197

ЕК с нови правила за мигрантите

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 197

Ескалира напрежението между Сеул и Пхенян

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 197

Дипломатическа война между Индия и Канада

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 197

Накратко

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 197

Да се ядосаме!

автор:Юлия Кулинска

visibility 0

/ брой: 197

Знаем проблемите, имаме експертите и решенията

автор:Дума

visibility 1

/ брой: 197

Аз съм десницата на левицата!

автор:Дума

visibility 1

/ брой: 197

Опит пореден

автор:Евгени Гаврилов

visibility 0

/ брой: 197

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ