17 Октомври 2024четвъртък02:10 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Ил-112В извърши първия си полет

/ брой: 66

автор:Дума

visibility 1887

Най-новият и първият изцяло разработен в съвременна Русия военнотранспортен самолет Ил-112В, извърши първия си полет на 30 март т.г. от летището на Воронежкия авиостроителен завод.

Полетът е продължил 45 минути, а Ил-112В е бил съпровождан от самолет-лаборатория Ил-114ЛЛ. Командир на екипажа е бил шеф-пилотът от Обединената авиостроителна корпорация, героят на Русия, Николай Куимов. Значимостта на събитието бе отбелязана от присъствието на вицепремиера Юрий Борисов, който отговаря за военнопромишления комплекс. Преди полета в продължение на почти два месеца Ил-112В извършваше комплекс от летищни изпитания, пробези по пистата без отделяне от нея или с частично отделяне, за да изпита всички необходими системи. В самолета са използвани само руски детайли и агрегати, включително газотурбинните двигатели, които допреди събитията от 2014 г. се внасяха от Украйна. Програмата за създаването на Ил-122В се разглежда от руснаците и като импортозаместваща, защото досега този тип техника беше или на украинския производител "Антонов", или като двигатели се предлагаха аналози от САЩ и Западна Европа.

Ил-122В се класифицира като лек транспортен самолет, способен да пренася до 5 т товари или 44 души на разстояние до 1200 км. Той трябва да замени остарелите самолети Ан-26 в руската военнотранспортна авиация, която сега експлоатира над 170 такива машини. По предварителни данни руската машина превъзхожда два пъти по транспортна ефективност, създадения в СССР Ан-26. 

Общата потребност във военния и гражданския сектор от Ил-112 се оценява на 300 машини.

 

Еврото ни трябва, колкото тумор в мозъка

автор:Дума

visibility 805

/ брой: 197

Световният дълг е на път да надхвърли 100 трлн. долара

автор:Дума

visibility 643

/ брой: 197

БДЖ планира повече връзки между Северна и Южна България

автор:Дума

visibility 712

/ брой: 197

ЕК с нови правила за мигрантите

автор:Дума

visibility 700

/ брой: 197

Ескалира напрежението между Сеул и Пхенян

автор:Дума

visibility 704

/ брой: 197

Дипломатическа война между Индия и Канада

автор:Дума

visibility 799

/ брой: 197

Накратко

автор:Дума

visibility 994

/ брой: 197

Да се ядосаме!

автор:Юлия Кулинска

visibility 833

/ брой: 197

Знаем проблемите, имаме експертите и решенията

автор:Дума

visibility 743

/ брой: 197

Аз съм десницата на левицата!

автор:Дума

visibility 724

/ брой: 197

Опит пореден

автор:Евгени Гаврилов

visibility 835

/ брой: 197

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ