11 Януари 2025събота19:56 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Няколко думи

Много баби, хилаво дете

/ брой: 161

автор:Мая Йовановска

visibility 9843

Родната Агенция "Пътна инфраструктура" подписала споразумение със Световната банка за разработването на стратегия за развитие на пътната инфраструктура у нас до 2030 г. Става въпрос за близо 8 млн. лева, като парите са от ЕС и от държавния бюджет.
Нямат край напъните на поредната власт да се плаща на вездесъщата банка, ръководена от Кристалина Георгиева, за дейности, за които в държавните ведомства заплати получават цели армии от чиновници и експерти.
Конкретното споразумение е за срок от 30 месеца, през които банката ще получава пари да ни консултира за изготвянето на стратегията за развитие на пътната инфраструктура, за интегриране на националната в европейската мрежа, за повишаване безопасността на пътната инфраструктура, ефективно управление на пътния сектор и т.н.
През годините за какво ли не ни консултира СБ, включително и по злополучната либерализация на пазара за ток, а още нямаме дори определение за енергийно беден потребител.
България е държавата в ЕС, а може би и в света, с най-много държавни органи, които се занимават с пътищата и пътната безопасност. При това с дублиращи се функции. Но както казват: "Много баби - хилаво дете". Сигурно заради това контролът е калпав, а корупцията в институциите - от строителството на пътища до движението по тях, буквално пречи да имаме безопасно движение. Сега ще си платим и на СБ да ни даде акъл.

БСП подкрепя бизнеса за мерки срещу скъпия ток

автор:Дума

visibility 4674

/ брой: 5

Може да останем без бензин през март

автор:Дума

visibility 5758

/ брой: 4

България може да е транзитен хъб за газ за Европа

автор:Дума

visibility 5910

/ брой: 4

Байдън отпусна на Киев $500 милиона

автор:Дума

visibility 4715

/ брой: 5

Великобритания поряза Илон Мъск

автор:Дума

visibility 4150

/ брой: 5

Пожарът в Калифорния евакуира над 300 000

автор:Дума

visibility 3883

/ брой: 5

Скопие е втори в света по мръсен въздух

автор:Дума

visibility 4062

/ брой: 5

Смущение

автор:Мая Йовановска

visibility 4551

/ брой: 5

Послушайте експертите

visibility 4653

/ брой: 5

Как бе ликвидирано критичното мислене*

автор:Гергана Пирозова

visibility 4542

/ брой: 5

За фойерверките и... парите

visibility 4510

/ брой: 5

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ