Левски отбеляза регрес с членските карти
/ брой: 213
Левски отбеляза солиден регрес в продажбата на членски карти. През първата година, когато бе създадена кампанията, бяха закупени 20 000 броя. Оттогава те драстично намаляват, а през изминалия сезон са 3500. В парично изражение това е около 300 000 лв. по-малко приход. От "Герена" дадоха "ново начало" на тази кампания, като слоганът е "Левски завинаги".
"Искаме след всяка година да даваме все повече предимства на притежателите на мембършип карти. Всяка ще носи уникален дизайн, вдъхновен от най-знаковите фигури в историята на Левски. Направихме и детска членска карта, която ще струва 17 лв. Нейната цел е да запали малките левскари да бъдат близо до отбора. Тук целта изобщо не е да се изкарват пари от нея", обяви управителят на клубния магазин Виктор Викторов.
Съществената част на кампанията е за възрастните, а картите отново ще бъдат разделени на пет категории - "бронзова" за 19,14 лв., "сребърна" за 72 лв., "златна" за 200 лв., "платинена" за 1914 лв. и "диамантена" за 10 000 лв.