01 Октомври 2024вторник12:27 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

БДЖ няма пари да поддържа новите си влакове

автор:Дума

visibility 780

През 2009 година БДЖ са закупили нови влакове, които обаче към днешна дата не могат да поддържат. По този начин създават дългове. Така депутатът от БСП Георги Свиленски коментира пред Радио Фокус тежката ситуация в българските железници.
Припомняме, че вчера от левицата призоваха транспортният министър Ивайло Московски да уволни сегашното ръководство на БДЖ. В противен случай, обявиха, че ще поискат оставка на министъра.

Свиленски коментира още, че когато Московски е поел министерството, е бил коректен с обявените 850 млн. лева дългове на дружеството. Премълчал е обаче част от истината за закупените нови влакове. Социалистът предупреди, че ако политиката на управление на БДЖ не се промени, дълговете ще се увеличават, а железниците ще са неспособни да извършват основната си дейност.
Ще има дружество, което ще бъде с намалени дългове, но няма да има БДЖ, обясни Свиленски. По думите му проблемът не е в дълговете, а в управлението на тези дългове. Нужно ни е работещо БДЖ, което да предоставя качествени услуги на обществото и постепенно да се погасяват дълговете, категоричен бе левият депутат.
В момента БДЖ е блокирано - има спиране на абсолютно всички ремонти, спиране на всички разходи, отпадане на разписания и спиране на влакове само и само да се намалят дълговете, описа ситуацията Свиленски. Всички тези управленчески решения няма как да са еталон за адекватна ръководна политика, заключи социалистът.

С почти 300 лв. увеличи пенсията си работещ пенсионер

автор:Дума

visibility 86

/ брой: 186

Община Русе дарява културен чек на зрелостниците

автор:Дума

visibility 92

/ брой: 186

Спасяват столичния транспорт с 6 млн. лева

автор:Дума

visibility 83

/ брой: 186

БДЖ спира 13 влака от днес

автор:Дума

visibility 89

/ брой: 186

Младите у нас са сред най-късно напускащите родния дом

автор:Дума

visibility 90

/ брой: 186

Ще има 5-10% поскъпване на олиото

автор:Дума

visibility 83

/ брой: 186

"Български пощи" спират приемането на пратки за Ливан

автор:Дума

visibility 95

/ брой: 186

Антимигрантска партия спечели вота в Австрия

автор:Дума

visibility 85

/ брой: 186

Румъния бедства от бури и дъждове

автор:Дума

visibility 94

/ брой: 186

Израелски удари във вътрешността на Бейрут

автор:Дума

visibility 102

/ брой: 186

Накратко

автор:Дума

visibility 117

/ брой: 186

Да разменим цифрите?

автор:Аида Паникян

visibility 89

/ брой: 186

Крайнодясната вълна

автор:Таня Глухчева

visibility 91

/ брой: 186

Колко храна се изхвърля в България и по света?

автор:Дума

visibility 101

/ брой: 186

Българските поети и техните убийци

visibility 90

/ брой: 186

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ