09 Ноември 2024събота03:23 ч.

ВРЕМЕТО:

В събота вятърът ще се ориентира север-североизток и ще се усили. С него ще прониква по-студен въздух и максималните температури в по-голямата част от страната ще бъдат между 8° и 13°, в София - около 13°, на морския бряг – 10°- 11°, на места в Южна България - до 15°- 16°. Облачността ще се увеличава и в края на деня в североизточните райони ще завали дъжд. В събота вятърът ще се ориентира север-североизток и ще се усили. С него ще прониква по-студен въздух и максималните температури в по-голямата част от страната ще бъдат между 8° и 13°, в София - около 13°, на морския бряг – 10°- 11°, на места в Южна България - до 15°- 16°. Облачността ще се увеличава и в края на деня в североизточните райони ще завали дъжд.

МФ сключи договори с телевизии за реклама на еврото

/ брой: 64

автор:Дума

visibility 916

България продължава да не отговаря на критериите за присъединяването към еврозоната, но въпреки това по индикативния си план-график Министерството на финансите започна своята комуникационна кампания за еврото. В рамките на около две седмици ведомството на Асен Василев първо пусна сайта за еврото, който струва 100 00 лв., след това публикува законопроекта за въвеждане на еврото в България и вече е сключило и първите договори с телевизиите за ефирно време за излъчване на информационните клипове.
На 14 март Министерство на финансите е сключило два договора за ефирно време с Българската национална телевизия и "Нова". Те са публикувани в портала на Агенцията за обществени поръчки на 28 март.
Детайли
Договорът на МФ с БНТ е за 300 000 лв., а с "Нова броудкастинг груп" – 274 445 лв. без ДДС, като срещу тези пари двете телевизии ще излъчват информационните клипове за присъединяването на България към еврозоната. Видеата са част от информационната кампания на финансовото министерство за популяризиране на еврото в България и от около две седмици те вече се въртят по двете телевизии.
Срокът на договорите е до 31 юли 2024 г., когато приключва първата фаза от информационната кампания. Договорите са подписани без обществена поръчка, а чрез договаряне без предварително обявление.
БНТ ще излъчва клиповете само по БНТ 1, а „Нова“ – в няколко от своите програми – "Нова телевизия", "Диема фемили", "Нова спорт" и "Нова нюз". Излъчванията на 15- и 30-секундните информационни клипове са планирани в най-гледаното телевизионно време.
Министерство на финансите планира и обществена поръчка за създаване и разпространение на информационни и рекламни материали в печатни и интернет информационни медии.
Срокът за изпълнение по тази поръчка се предвижда да бъде 1 година. Рекламата на еврото е част от информационната кампания на Министерство на финансите за популяризиране на еврото на стойност около 10 млн. лв.

Служители в АЯР на протест за по-високи заплати

автор:Дума

visibility 781

/ брой: 214

"Лукойл": Не продаваме рафинерията в Бургас

автор:Дума

visibility 748

/ брой: 214

25 нови влака от "Шкода" пристигат до 2026 г.

автор:Дума

visibility 591

/ брой: 214

Брюксел разследва "Виза" и "Мастъркард" за таксите

автор:Дума

visibility 722

/ брой: 214

Управляващата коалиция в Германия се разпадна

автор:Дума

visibility 745

/ брой: 214

Харис обеща помощ на Тръмп до инаугурацията

автор:Дума

visibility 762

/ брой: 214

В САЩ разработват план за мир в Украйна

автор:Дума

visibility 739

/ брой: 214

Накратко

автор:Дума

visibility 706

/ брой: 214

Пътят на разбитите надежди

автор:Александър Симов

visibility 651

/ брой: 214

Непредсказуемият Тръмп

visibility 657

/ брой: 214

БСП е микросвят, отражение на прехода

visibility 681

/ брой: 214

Агнето сито и вълкът цял

автор:Гарабед Минасян

visibility 704

/ брой: 214

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ