27 Юли 2024събота01:38 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

140 км/ч гласува Народното събрание

Пробутаха увеличението през Закона за пътищата, а не през Закона за движение по пътищата

/ брой: 96

автор:Искра Милева

visibility 2153

140 км/ч да е разрешената максимална скорост, с която ще се кара по магистралите. Това гласи поправката в Закона за пътищата, приета вчера от депутатите на първо четене. Дебат предизвика фактът, че промяната се прави през този закон, а не през Закона за движение по пътищата. Мотивът на управляващите е, че се вкарва понятието "скоростни пътища" и това налага вдигането на скоростта.
Прокарвате увеличението на скоростта и така защитавате убийствата на пътя, обърна се към мнозинството депутатът от левицата Захари Георгиев. Той наблегна, че не са се подобрили нито подготовката на шофьорите, нито пътищата, за да се позволява увеличението на скоростта. Ако искате повече жертви, гласувайте го, каза той.
Ремзи Осман от ДПС също определи поправката като принос за увеличаване броя на жертвите по пътищата. Той бе категоричен, че сравнението на нашите магистрали с европейските не е сериозно. "И сега си карат със 150, 160, 170, 180 км/ч. Като качите скоростта, ще се увеличи самоувереността на шофьорите. Така поставяте под угроза по-голямата част от българите, които карат нормални коли", каза Павел Шопов от "Атака". Четин Казак от ДПС също заяви, че логиката не трябва да бъде първо да се увеличава скоростта, а след това да се поставят ограничения на определени места, каквато е идеята на мнозинството. Не слагайте каруцата пред коня, призова той. Любен Татарски се опита да защити законопроекта с думите, че това е допустима, а не задължителна скорост.
Скоростни пътища са необходими на България, но това са 4-лентови шосета, подчерта Петър Мутафчиев. Той се обърна към мнозинството с думите, че не може с един законопроект да прикрият липсата на ясна политика за магистралните пръстени в страната.

България пак се размина с нови влакове

автор:Дума

visibility 570

/ брой: 141

Най-опасният пожар са некадърниците с власт

автор:Дума

visibility 589

/ брой: 141

КЗК даде зелена светлина на БАКБ да купи Токуда банк

автор:Дума

visibility 471

/ брой: 141

Военен съюз срещу Иран

автор:Дума

visibility 513

/ брой: 141

ЕК заведе три дела срещу България

автор:Дума

visibility 549

/ брой: 141

Гърция екстрадира българин в САЩ

автор:Дума

visibility 500

/ брой: 141

Германия отказва войници и оръжия срещу Русия

автор:Дума

visibility 519

/ брой: 141

Идеята

автор:Стефан Продев

visibility 539

/ брой: 141

Душевна нищета

visibility 515

/ брой: 141

Блед символ

автор:Евгени Гаврилов

visibility 532

/ брой: 141

Строителни илюзии

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1208

/ брой: 140

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ